Vraag
Alle reacties
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
(a)DSLFreeaqingme schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 13:15:
Wat voor pakket heb je bij KPN besteld? Is dat ADSL? Glasvezel?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Goededag @Microkid,Microkid schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 13:47:
@Anoniem: 767041 ik heb de titel even aangepast.
Bedankt
www.google.nl
Vertel voor de vorm dan ook nog even hoe je e.e.a. hebt aangesloten, evt. met een foto erbijAnoniem: 767041 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 13:52:
Het is gelukt inmiddels
www.google.nl
MisteRMeesteR schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 14:12:
[...]
Vertel voor de vorm dan ook nog even hoe je e.e.a. hebt aangesloten, evt. met een foto erbij.
:strip_exif()/f/image/D0yheJCqzofaqjiyPH7mTIxg.jpg?f=fotoalbum_large)
Je moet de draden van een enkel aderpaar, dus 1 zo'n gedraaide bundel, aansluiten op de bovenste twee pinnen van de telefoonstekker. De andere twee pinnen kun je onaangesloten laten. Werkt het niet, probeer dan de beide draden van het andere aderpaar, maar niet draden uit beide paren tegelijk.
Het is echter wel zeer aan te raden om een monteur te laten komen om het aansluitpunt netjes aan te sluiten en te vervangen door iets nieuwers.
Echter zit er een "groentje" om het tweede aderpaar dus dit zou zomaar degene kunnen zijn die je nodig hebt.
GlasvezelFreeaqingme schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 13:15:
Wat voor pakket heb je bij KPN besteld? Is dat ADSL? Glasvezel?
@TS KPN zal dit Voorhout in orde moeten maken. Ook al lijkt het nu te werken. Dan zou KPN dit alsnog netjes in orde moeten maken.
Het juist aansluiten van deze kabel is cruciaal voor een goede verbinding. De twist in de aderparen is daarbij ook belangrijk.
[ Voor 5% gewijzigd door To_Tall op 15-10-2021 18:20 ]
A Soldiers manual and a pair of boots.
Zeker zag ik dat TS met koper bezig was. Maar de topic was 'Goededag,' en ik had nog niet naar het profiel gekeken. Hield er daarom rekening mee dat TS iets boven z'n niveau aan 't boksen was.To_Tall schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 18:19:
[...]
Glasvezelop de foto zie je toch dat dit koper is??
Nu het inmiddels toch allemaal aangesloten is (en ik het profiel van TS gezien heb) lijkt dat wel mee te vallen, maar zodoende initieel mijn vraag.
No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.