Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan91
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 05-06 17:38
Goedendag tweakers,

Momenteel heb ik een nzxt h710i case. In het front panel zitten 3 intake fans van 120mm. Deze wil ik graag vervangen door rgb fans(bij voorkeur nzxt aer fans). Het probleem is dat ik alleen maar exhaust rgb fans van nzxt kan vinden en dus geen intake.

Weet iemand of deze op 1 of andere manier om te draaien zijn? Of heeft iemand een link van rgb intake fans?

Gr!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-09 17:31

Fordox

00101010

Fans zijn fans, als je wil dat ze de andere kant op blazen, hoef je ze alleen om te draaien. Ik snap niet wat het probleem is.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan91
Dat wanneer ik ze omdraai de rgb verlichting niet zichtbaar is…..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soldin
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 21:36
Je hoeft je fans helemaal niet om te draaien je positioneert je fans op dezelfde richting of dat nou intake of exhaust fans zijn. En er bestaan geen ''speciale'' intake of exhaust fans een (rgb) fan of welke dan ook zal prima werken of je ze zou voor of achter monteert.

Als je wilt dat de fans aan de voorkant zichtbaar zijn, moet je geen kast pakken met een gesloten voorpaneel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20:29
Twan91 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 01:52:
Dat wanneer ik ze omdraai de rgb verlichting niet zichtbaar is…..
ICUE QL series zijn 2-zijdig verlicht.. :)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• trashgozer
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 20-09 16:12

trashgozer

brb ben ff klagen lol

Ik heb ook een NZXT H710i ik combinatie met NZXT Aer 2 RGB fans. Verlichting is prima te zien. Je ziet misschien een vijfde deel niet van de ring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan91
Super! Dankjewel mannen 👍🏼
Pagina: 1