1 jaar gratis Apple tv onterecht veel te vroeg verlopen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:47
Heel vreemd probleem, ik heb in mei van dit jaar een nieuwe macbook pro gekocht. Toen liep er nog de aktie dat je dan een jaar lang gratis apple tv zou krijgen.

Maar ik probeer net een serie te kijken en nou geeft apple tv aan dat mijn abbo op 1 oktober is verlopen?
Ik kan ook nergens terugvinden dat mijn abbo eind mei voor 1 jaar in zou gaan. Bij beheer staat alleen dat het per 1 oktober is verlopen. Lekker is dat...

Heeft iemand dit ook al gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

En hoe heb je dit destijds geactiveerd?

Lijkt namelijk alsof je dat niet gedaan hebt en daarom gewoon de reguliere 3 maanden gratis krijgt.

De actie is inmiddels ook voorbij, dus ben bang dat je pech hebt tenzij je de mail nog hebt waarop bevestigd staat dat je het geactiveerd hebt.

Let op dat het ook niet geld als je al een keer eerder een jaar lang gratis Apple TV+ hebt gehad.

[ Voor 14% gewijzigd door Greatsword op 14-10-2021 09:28 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Is toen door een medewerker van de apple helpdesk middels een code geactiveerd aangezien heb op de "normale" manier niet ging. Dus via Apple zelf. Het is overigens vreemd dat ik dat nergens meer terug kan vinden in mijn account en dat er alleen staat dat het abbo verlopen is. Moet nog even een ticket openen bij Apple maar daarvoor moet ik een belafspraak inplannen dus dat gaat nog gebeuren.

Wel raar dat het zomaar ineens wordt stopgezet na vier maanden, als het nou na 3 maanden was dan zou het nog kunnen dat die code maar voor een kwartaal was (waarvan ik 99.9% zeker weet dat er een jaar geldigheid op het abbo stond)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Je kunt het aantal maanden terugvinden bij de verkoper, evt. staat het op je factuur.
Vaak is het 3 maand btw.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Ja heb je het wel goed gelezen? Volgens mij gewoon 3 maanden hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Het is nu idd 3 maanden maar in mei was het nog een jaar (tot 30.6.2021 gold de jaar actie)

zie ook deze link:
https://www.iculture.nl/tips/apple-tv-plus-gratis-kijken/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:47
Maar heb je al een keer eerder de 1 jaar gratis gehad op het zelfde account? Want dan geld het namelijk niet.
Pagina: 1