Overzetten office 2013 van oude PC naar nieuwe PC

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dielelijkerd
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-11-2022
Mijn vraag
...
Ik heb een nieuwe pc waar ik ook office op wil hebben, althans, ik gebruik word en exel welleens
Nu heb ik office 2013 op oude pc staan, en wil ik deze overzetten naar de nieuwe pc zonder office 365 te willen kopen
Heeft iemand een idee of ervaring hiermee hoe te doen

graag hoor ik jullie

alvast bedankt

Dimitri van Oosterhout

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Setup van Microsoft voor de versie die je nu hebt downloaden en installeren. Daarna of inloggen met je Microsoft account of je activatiecode invoeren. Klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-09 16:19
Je kunt ook Openoffice gebruiken als je de key niet hebt. (want gratis) en heeft vrijwel dezelfde functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:03

PD2JK

ouwe meuk is leuk

De key kun je uitlezen met bijvoorbeeld Nirsoft's ProduKey.
Met deze tool kun je de ISO (setup bestanden) downloaden.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:16

FlipFluitketel

Frontpage Admin
PD2JK schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 19:25:
De key kun je uitlezen met bijvoorbeeld Nirsoft's ProduKey.
Met deze tool kun je de ISO (setup bestanden) downloaden.
Die key uitlezen gaat dus niet meer sinds Office 2013, dan krijg je alleen de laatste 5 karakters te zien.

@Dielelijkerd Zoals @Kaalus al aangeeft zou die licentie gekoppeld moeten zijn aan een MS-account, als je daarmee inlogt via office.com/myaccount zou je hem moeten kunnen terugvinden en installeren.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!