Toon posts:

MS trainsim loopt nie eens....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo GOTvrinden,

Ik heb op een pc van mijn broertje het spel geïnstalleerd maar het wil nog niet eens starten..... het betreft een windhoosbak met w98se, PII-400/192MB SDRAM/Viper 550 126MB videokaart.

Volgens de requirements is dit voldoende, althans dat maak ik eruit op. Ik heb gelezen in de andere tread over MStrainsim dat deze een grafische reus is? wie o wie heeft de solution voor deze misere? :(

Groetjes,

Boezelaere

• Kunyfyer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11-2024
Is 't toevallig een kopietje? >:)

Verwijderd

Topicstarter
Kopietje??? dat moet toch nie uitmaken??/ het kopietje deed het wel op mijn amdsysteem (tb 800mhz/384MB SDRAM/Geforce2 mx 32mb)

Toch???

Pas als het spel bevalt bij broertje koop ik de original.....

Als je suggesties hebt graag........:)

• Kunyfyer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-11-2024
Ik wist toch niet dat ie 't op jouw pc wel deed... |:(

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:23

TheVMaster

Moderator WOS
Op maandag 20 augustus 2001 16:41 schreef Boezelaere het volgende:
Kopietje??? dat moet toch nie uitmaken??/ het kopietje deed het wel op mijn amdsysteem (tb 800mhz/384MB SDRAM/Geforce2 mx 32mb)

Toch???

Pas als het spel bevalt bij broertje koop ik de original.....

Als je suggesties hebt graag........:)
hmm..staat er niet toevallig op die 'kopie' een mapje crack ofzo..waar een executable stat die je ff naar de MStrain dir moet copyen?dat je dat bij je eigen pc wel gedaan hebt..maar weer vergeten bent...?

Verwijderd

Tja, ik heb 'em ook draaien (ook een kopietje) op een P2-467, 320MB, Viper550 16MB, en dat draait gewoon.

Ik kan me niet herinneren dat ik een crack nodig had, maar werwacht niet al te veel grafische kwaliteit met je systeem :P Maar hij zou het gewoon moeten doen iig.

Verwijderd

Topicstarter
Vreemd, ik heb inderdaad geen crack ofzo nodig..... toch nog ff gekeken voor de zekerheid....

dank allen voor de replies....

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08-2025

NiMu83

AFCA

volgenbs mij is die bak van je broertje te "min" voor dat spel...trainsim heeft een goeie sneller bak nodig...

edit:

Bij iemand met ook zo'n bak deed ie het wel...sorry las die post te laat van 2 hierboven

Edit2
Ikke niet nederlands kunnen >:)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
op mijn pIII 500 128 mb tnt2 loopt ie als een trein :+
Pagina: 1