[plus] 3x artikel, maar 1x kijken(?)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Excuus als dit in verkeerd (sub)fora zit - or überhaupt een relevant topic is.

Zonder abbo kan je als standaard user 3x een plus artikel per maand lezen (fijn)

Maar kan het zo zijn, dat het artikel wat je “unlocked” maar beperkt te lezen is?

Toelichting:
Recentelijk was er een post; reviews: Dimenco Simulated Reality - 3d zonder bril, van Nederlandse bodem

Ik vond dat een interessant onderwerp, en daarvoor een “unlock” aangevraagd. Het artikel en inhoud bleek aan verwachting te voldoen.

Nu maandje of wat later wilde ik deze opnieuw bekijken (zocht info terug weke daarin stond). Krijg ik melding dat deze gesloten is voor niet plus, en deze opnieuw kan “unlocken”.

Vind dat ergens vreemd;
want ik had dat al gedaan (artikel “unlocked” een maand geleden)
andere kant begrijpelijk, want is een plus-artikel (en Max 3x per maand)

Is dat de bedoeling? En/of moet nu ieder gelezen plus artikel lokaal opslaan, voor geval in toekomst nog iets wil terug lezen?

Informatie daarover kreeg ik niet (bevredigend) gevonden bij de info over plus en abbo nieuws

[ Voor 4% gewijzigd door himlims_ op 13-10-2021 17:46 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Slotje? Of “verhuizing” naar Het grote Tweakers Plus-topic

Merci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:59

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dit klinkt als een bug, dus laat ik het gewoon bij de devvers droppen. :)

Geachte Redactie => Stoute Bugs

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:41

crisp

Devver

Pixelated

@himlims_ ik kon in de database geen record vinden van jou voor toegang tot dit specifieke artikel. Weet je zeker dat je het met je eigen account hebt aangevraagd?

Het is sowieso niet de bedoeling dat je elke keer opnieuw een token moet gebruiken voor hetzelfde artikel. Ik heb je voor nu met terugwerkende kracht toegang tot dat artikel gegeven. Laat het ons weten als het weer gebeurd :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
crisp schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 08:03:
@himlims_ ik kon in de database geen record vinden van jou voor toegang tot dit specifieke artikel. Weet je zeker dat je het met je eigen account hebt aangevraagd?
Zeker, de mods hebben al mijn clones geblokkeerd :+ maar nee, heb dit account al jaren.

Zojuist filmpje van artikel nog eens aangeklikt, zeker dat ik die gezien heb.

Waarschijnlijk wel via andere sessie/cookie/host dan deze gekeken. Maar sowieso dit account.

Zal het nog eens testen via ander artikel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
van @crisp overzichtje van mijn gekeken plus-artikelen ontvangen; deze nagelopen - allemaal geen issue, openen zonder melding :? opzich mooi, maar nu snap ik niet meer waarom die andere het niet deed :+ achjah, zal het in de gaten houden

Pagina: 1