Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Google Home koppelen met Smart home systeem Luxorliving

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Kasje
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-11 12:00
Heeft hier iemand ervaring met het Smart Home systeem Luxorliving van Theben? Het lukt maar niet om het te koppelen met Google Home.

We heb thuis een Smart home systeem van Luxorliving en die wil ik graag met de google assistent bedienen.
In de Google Home app ga ik naar (een apparaat instellen) en dan (werkt me google), zoek ik Theben LUXORliving daarna meld ik mij aan met de inlog gegevens. Dan krijg ik eerst de melding (Theben LUXORliving is gekoppeld) en gelijk er achter aan (Er is iets verkeerd gegaan. Probeer het opnieuw.)

Ik heb contact gehad met Theben, die geven aan dat het probleem bij google ligt of omdat mijn poorten niet open staan.
De poorten heb ik open staan, dus dat lijkt me het probleem niet en via de Theben cloud kan ik mijn verlichting en zo ook gewoon bedienen.

De Nest hub heb ik ook terug gezet naar fabrieksinstellingen maar dat hielp ook niet.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Alle reacties

• stijnhollink
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 12-12-2022
hi Kasje,

Ik vroeg me af of het inmiddels gelukt is? Ik ben er net mee bezig maar het lukt me niet om in te loggen. Ik weet niet wat de "IP1's username" is. Ik kan me niet herinneren dat ik dat zelf heb ik gesteld. weet jij wellicht waar ik dat kan vinden?

Gr. Stijn

• Kasje
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-11 12:00
Hoi Stijn,

Het is inmiddels opgelost door het alarm een static ip adres te geven werkte het ineens wel. Waarom het elkaar tegen werkte weet ik niet.
IP1 username is admin.

Groet Gerwin