Hoi allen,
Ik zit met het volgende:
Ik ben recent verhuisd naar een huis met zwembad. Het zwembad wordt afgedekt met lamellen op rol. Deze rolt automatisch op en af middels een sleutel schakelaar en electromotor. Nu is het sleutel gedeelte afgebroken en kan ik dat onderdeel niet via de retail kanalen kopen en moet ik dus de gehele schakelaar vervangen.
Nu heb ik met de leverancier contact gehad en die vragen wat mij betreft woeker prijzen. Ik zie namelijk soortgelijke omschakelaars via verschillende webshops die wat redelijker zijn in de prijs.
Probleem is nu, ik weet niet exact t.a.v. technische specificaties welke schakelaar geschikt is als vervanging?
De huidige schakelaar draait naar links en rechts welke de rol bedient naar op en af.
Ik heb foto's van de oude schakelaar bijgevoegd.
Heel veel dank!
:strip_exif()/f/image/EfM7D9jRrZ4RrzbrkGYdigSw.gif?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GBmxi03mVqIhPjoqAGysKMuH.gif?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rfnkcExTdSZi9xBE3396MBtT.gif?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sRFbQzBgTf2K7gfxvUQIoh54.gif?f=fotoalbum_large)
Ik zit met het volgende:
Ik ben recent verhuisd naar een huis met zwembad. Het zwembad wordt afgedekt met lamellen op rol. Deze rolt automatisch op en af middels een sleutel schakelaar en electromotor. Nu is het sleutel gedeelte afgebroken en kan ik dat onderdeel niet via de retail kanalen kopen en moet ik dus de gehele schakelaar vervangen.
Nu heb ik met de leverancier contact gehad en die vragen wat mij betreft woeker prijzen. Ik zie namelijk soortgelijke omschakelaars via verschillende webshops die wat redelijker zijn in de prijs.
Probleem is nu, ik weet niet exact t.a.v. technische specificaties welke schakelaar geschikt is als vervanging?
De huidige schakelaar draait naar links en rechts welke de rol bedient naar op en af.
Ik heb foto's van de oude schakelaar bijgevoegd.
Heel veel dank!
:strip_exif()/f/image/EfM7D9jRrZ4RrzbrkGYdigSw.gif?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GBmxi03mVqIhPjoqAGysKMuH.gif?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rfnkcExTdSZi9xBE3396MBtT.gif?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sRFbQzBgTf2K7gfxvUQIoh54.gif?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ZedwLh1eslLtx78S1cieMu13.gif?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door ddkz op 13-10-2021 10:39 ]