Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een krachtigere pc naast m'n laptop die ik kan gebruiken voor school, toegepaste informatica, en om er wat degelijk mee te gamen. Voor school gebruik ik Visual Studio 2019 en in de toekomst zou ik met GNS aan de slag willen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb mijn budget nu vastgelegd op 1500€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Voorlopig zal ik nog m'n scherm gebruiken dat ik al heb. AOC Q27V4EA - QHD IPS Monitor - 27 inch, resolutie 2560 x 1440. Niet echt een game scherm maar dit kan in de (korte) toekomst nog aangekocht worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Aangezien volledig nieuwe pc heb ik alle onderdelen nodig zoals hieronder in het lijstje aangegeven.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt een voorkeur, maar lees veel goeds prijs/kwaliteit over de AMD5 5600X. Denk dat de GPU het moeilijkste onderdeel zal worden om te vinden/bestellen. Ook niet echt voorkeur voor een merk. Voorlopig heb ik de RTX 3060 gekozen maar sta zeker open voor andere opties.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
RGB is totaal niet nodig. Wil kleurtjes op m'n scherm, niet in de kast. ;-)
Ga je overklokken?
Niet echt thuis in overklokken. Wil dit mss later eens proberen maar is niet de eerste prioriteit.
Wat verwacht je van ons?
In de eerste plaats wil ik graag weten of deze onderdelen mooi samen gaan. En als jullie tips of zaken zien die beter kunnen hoor ik dit graag.
Ik wil een krachtigere pc naast m'n laptop die ik kan gebruiken voor school, toegepaste informatica, en om er wat degelijk mee te gamen. Voor school gebruik ik Visual Studio 2019 en in de toekomst zou ik met GNS aan de slag willen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb mijn budget nu vastgelegd op 1500€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Voorlopig zal ik nog m'n scherm gebruiken dat ik al heb. AOC Q27V4EA - QHD IPS Monitor - 27 inch, resolutie 2560 x 1440. Niet echt een game scherm maar dit kan in de (korte) toekomst nog aangekocht worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Aangezien volledig nieuwe pc heb ik alle onderdelen nodig zoals hieronder in het lijstje aangegeven.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt een voorkeur, maar lees veel goeds prijs/kwaliteit over de AMD5 5600X. Denk dat de GPU het moeilijkste onderdeel zal worden om te vinden/bestellen. Ook niet echt voorkeur voor een merk. Voorlopig heb ik de RTX 3060 gekozen maar sta zeker open voor andere opties.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
RGB is totaal niet nodig. Wil kleurtjes op m'n scherm, niet in de kast. ;-)
Ga je overklokken?
Niet echt thuis in overklokken. Wil dit mss later eens proberen maar is niet de eerste prioriteit.
Wat verwacht je van ons?
In de eerste plaats wil ik graag weten of deze onderdelen mooi samen gaan. En als jullie tips of zaken zien die beter kunnen hoor ik dit graag.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 279,- | € 279,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B550 ELITE V2 | € 99,- | € 99,- |
| 1 | Videokaarten | Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC LHR | € 645,26 | € 645,26 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C - Dark TG | € 84,90 | € 84,90 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 34,95 | € 34,95 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK | € 121,- | € 121,- |
| 1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 660W Platinum | € 99,- | € 99,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 1TB | € 114,55 | € 114,55 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.477,66 | ||