Ik kan deze DP-UB824 ultra hd bluray speler goedkoop van iemand overnemen. Nu is mijn vraag kan deze ook aan de schijf herkennen welke hdr formaat het is en automatisch schakelen naar hdr10, hdr10+ of dolby vision? Ik lees dat je dat bij de Sony handmatig moet doen. Ik kan hier helaas ook niet een goed antwoord op vinden op internet.
Vraag
Alle reacties
CEA > MSH
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Je zou verwachten dat het automatisch gaat, maar mogelijk heb je voor een betere werking wel de meest recente firmware update nodig die sinds kort is vrijgegeven; https://www.flatpanelshd....on=showfull&id=1633408703
Testing, one, two ...
Ja, dat doet de DP-UB824, was voor mij de reden om van een Sony X800MII naar de Panasonic DP-UB824 te gaan.Egbert Jan schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:29:
Ik kan deze DP-UB824 ultra hd bluray speler goedkoop van iemand overnemen. Nu is mijn vraag kan deze ook aan de schijf herkennen welke hdr formaat het is en automatisch schakelen naar hdr10, hdr10+ of dolby vision? Ik lees dat je dat bij de Sony handmatig moet doen. Ik kan hier helaas ook niet een goed antwoord op vinden op internet.
De Sony is wel iets stiller.