Iemand ervaring met NordLocker?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vpiv
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 18-05-2024
Goedemorgen,

Ik zit te kijken naar NordLocker voor mijn opslag, omdat het encrypted is enz .. heb iemand ervaring met NordLocker. Heb alleen zelf ervaring met hun VPN ..

Met voorbaat dank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:03

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Geen ervaring maar het ziet er vrij goed uit. Details:
https://nordlocker.com/why-nordlocker/

Je weet alleen nooit zeker of iemand bij je master key kan. Die is op basis van een wachtwoord in de app. In theorie kan men dat natuurlijk altijd serverside laten opslaan.

Dat gebeurd nu waarschijnlijk niet maar als het bedrijf ooit door een nieuwe speler wordt overgenomen.... Zie recent de VPN diensten welke door een omstreden bedrijf in het Midden Oosten werden opgekocht.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vpiv
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 18-05-2024
sh4d0wman schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 04:41:
Geen ervaring maar het ziet er vrij goed uit. Details:
https://nordlocker.com/why-nordlocker/

Je weet alleen nooit zeker of iemand bij je master key kan. Die is op basis van een wachtwoord in de app. In theorie kan men dat natuurlijk altijd serverside laten opslaan.

Dat gebeurd nu waarschijnlijk niet maar als het bedrijf ooit door een nieuwe speler wordt overgenomen.... Zie recent de VPN diensten welke door een omstreden bedrijf in het Midden Oosten werden opgekocht.
Het is iedergeval beter dan Google drive en Google foto's, je kan ook foto's opslaan via hun app in de storage..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathieu2022
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23-09 08:44
Hi all,

Het is al een tijd stil hier maar ik vraag me af of iemand weet of ik ook kan syncen met een synogy nas. Dan al niet via mijn Windows pc met een NAS share in de windows app voor nordlocker.

Bedankt!