[Suggestie] Samenvoegen LHR en non-LHR reviews

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !mark
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:28
Ik weet niet of dit de juist plek is, zo ja verplaatst het gerust @mods

Ik het qua videokaarten in de pricewatch vrij onnodig/lastig dat reviews voor LHR en non-LHR varianten van verder dezelfde kaart gescheiden zijn.

Wil je bijv. van deze kaart reviews lezen lijkt er geen te zijn:
pricewatch: Inno3D GeForce RTX 3060 Ti iChill X3 Red LHR

Maar ga je dan de de oudere non-LHR (welke verder exact identiek is) zijn daar wel meerdere reviews van gebruikers voor alsmede eentje van Tweakers zelf:
pricewatch: Inno3D GeForce RTX 3060 Ti iCHILL X3 RED

Ik snap dat het technisch een ander product is, maar alle punten waarop je in een review een product beoordeel zijn identiek voor beide versies. Zou het mogelijk zijn reviews voor meerdere versies van dezelfde kaart te combineren? Ik weet dat jullie het technisch kunnen want bij HDDs in verschillende capaciteiten is dit nu al zo geïmplementeerd, met zelfs een keuze optie erbij :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TsXjR3wlexmNjDfXtKknR0OQfTU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vaOggt0mHx2rbpQsEVNhZJNU.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Nu online

Mooijekind

Manager Product Content
Helaas is dat niet mogelijk, juist omdat het een volledig ander product is.
Als de LHR reviews ook bij een non-LHR staan dan kan dat dus een volledig verkeerd beeld geven van de mogelijkheden van de kaart.
Voor degene die niet minen zal er inderdaad geen verschil zijn tussen deze 2 kaarten en zijn de reviews van beide modellen relevant maar voor de miners dus juist niet.