Sony dvd speler type namen

Pagina: 1
Acties:

• darthdrinker
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-07-2025
Beste mensen,

Ik heb een vraag over de type nummers van sony.
Welk speler is nieuwer de s335/36 of de NS300, of zijn deze spelers niet vergelijkbaar?
Ik kan over de 335/36 niets vinden op de sony pagina maar over de NS300 wel.
Ik heb begrepen dat de s335 een entry level dvd speler is.
Maar is de NS300 dan de opvolger van de 335?
Zo ja is die beter of kan ik alsnog beter de 335 kopen.
Ik heb al even gekeken op kelkoo en kieskeurig maar ze zijn ongeveer even duur (335 iets goedkoper).

alvast bedankt. :)

review ns300:
http://www.dvdreview.co.uk/dvdreview/content/h_reviewfull.ez?REF=114

review s335:
http://www.dvdreview.co.uk/dvdreview/content/h_reviewfull.ez?REF=52

Iemand doodmaken met een blije mus.....

• darthdrinker
hmmm
ik heb dus die reviews bekeken en die s335 heeft wel meer aansluitingen.
en volgens die reviews heeft de s335 een betere beeldkwaliteit.
Toch is ie echt een stukkie goedkoper.....
ik snap er nu echt niks meer van

• darthdrinker
plz

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-02 15:28

Opa

Nu Multifocaal!

Budget ofnie, WhatHiFi zegt: "Delightful player to live with!" over de DVP-s335. Dus alstie ook nog eens meer aansluitingen heeft, moet je gewoon daarvoor gaan.

Aan de andere kant, op http://dvd.kieskeurig.nl staan meningen van gebruikers en heeft de 300 een betere pers.

EDIT: Minder gebruikers van de 300, dat vertekent de cijfers...

Via Sony.nl kom ik op http://www.sony-europe.com/view.x?cat=12636&loc=eu en daar staat de 335 niet meer. De NS300 wel, dus die is uit een nieuwere serie. Of ze vergelijkbaar zijn qua klasse is een tweede.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Verwijderd

De ns300 is de opvolger van de 335. Grootste significante verschil is dat de ns300 ook CD-r's en rw's afspeelt.

• darthdrinker
Op dinsdag 21 augustus 2001 09:55 schreef Flippit het volgende:
De ns300 is de opvolger van de 335. Grootste significante verschil is dat de ns300 ook CD-r's en rw's afspeelt.
Waarom heeft de 335 dan meer aansluitingen en vindt iedereen de beeldkwaliteit zo geweldig.
Terwijl de NS300 steeds van die revieuws krijgt van "ja de beeldkwaliteit kan beter" en "waar is die optical digital uit?"...

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-02 15:28

Opa

Nu Multifocaal!

Haal nou maar gewoon een Pioneer DV535 (zwart) of DV530 (zilver). Heeft alle aansluitingen die je nodig hebt, met een volledige RGB scart.

De Sony NS 300 heeft volgens www.areadvd.de beroerde foutcorrectie. Verder is hij lawaaiiger omdat de afdekking op de eigenlijke drive ontbreekt (Dat ding dat om je CD-ROM drive zit) en kan hij geen CD-R aan!

Als je tegen Pioneer bent haal je een Toshiba. De beeldkwaliteit is van allemaal goed en de SD210e doet zelfs MP3. Steenweg Utrecht wil hem wel voor 699 leveren.

Ook mogelijk: JVC XV-S40black/42silver. Heeft alle aansluitingen en is goed beoordeeld. Bovendien is hij ultraplat. :9~

(alle tests heb ik van www.areadvd.de)

Al deze spelers hebben een complete SCART, MET RGB. Dit betekent dat je zo een speler zonder kwaliteitsverlies kan aansluiten op een tv zonder S-video Hosiden bus (mini DIN plug). De Pioneer 340/343 daarentegen heeft een SCART zonder RGB. Ook iets om op te letten bij aanschaf.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Verwijderd

Uhm die Pioneer dingen zijn vrijwel identiek aan de Sony spelers. Momenteel heb ik een Sony DVP-535B maar als ik een PS2 koopt verkoop ik die 535 van mij waarschijnlijk aangezien het beeldkwaliteit van de PS2 gewoon goed is.

• darthdrinker
hmmm op diezelfde site staat ook een review van die PS2 dvd.
Conc: goed genoeg voor het geld wat je er voor betaald, zeker niet geweldig en al helemaal niet even goed of beter dan de 535. Grootste nadeel van dat kreng vond ik nog wel dat er geen scart op zit en dat ie geen fatsoenlijke afstandsbediening heeft...

Maargoed ik heb al ff kontact gehad met een audio/dvd fiel.
Hij zei dat ik beter een panasonic kon kopen omdat die een betere menu structuur hebben.
Dit was ff iets nieuws voor mij want daar wordt in die reviews weinig over gezegd.
Hoe zit dat met die pioneer en heeft die pioneer echt een goed beeld?
Kan ie ook goed met gehuurde DVD's omgaan enzo?

Pagina: 1