Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xbeautifulx
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 03-04 19:07
Via bol.com wil ik een 43 inch 4K tv kopen. Hij moet geschikt zijn voor films en series. Veel apps moeten erop beschikbaar zijn, Videoland, NLZIET, Netflix, Disneyplus,NPO, Ziggo. Met Samsung heb ik altijd goede ervaringen, ook wat betreft de klantenservice. Budget is niet boven de €1000. Welke tv is dan het beste om te kiezen? Eerst dacht ik aan een Samsung the frame, alleen gaat de kwaliteit dan niet achteruit omdat het gericht is op schilderijen.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Funky22
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 12:39

Funky22

Guild invite

48" niet haalbaar? Heb je Oled

Niet via Bol.com kopen maar winkels mailen oa Tvsmits, Apollo, kamera express, Platte tv.
Laagste prijs zoeken bij een officele dealer en aan de andere shops vragen wat ze voor je kunnen doen qua prijs.

https://discord.gg/x8uWt9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
@xbeautifulx Aankoopadvies doen we niet hier; je topic is verplaatst naar CEA.

Wat betreft al die apps. Je zou dat ook extern kunnen regelen met een mediaspeler. Ben je doorgaans ook langer voorzien van updates.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:32

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Een budget tot €1000 is te hoog voor een 43". Er zijn weinig echt goede 43"-televisies, daarvoor moet je naar 48" of idealiter 55". Dus je kunt ofwel je budget omlaag schroeven, een goedkope televisie kopen en best wat geld overhouden om iets leuks te doen. Of ga naar minimaal 48" en inderdaad kun je je dan een OLED veroorloven en genieten van het best mogelijke beeld.