Beste mede-tweakers,
Ik ben op zoek naar een geschikte tablet die gebruikt gaat worden voor het afspelen van muziek en in kiosk mode kan draaien. Uiteindelijk is de Kiosk-Mode het belangrijkste en eventueel remote beheer op de tablet mooi meegenomen zou zijn. De tablet komt op een vaste plek te staan waarbij men zichzelf kan inschrijven als lid van een vereniging op een website. Een 4G module moet erbij in zitten.
Alvast dank voor de reactie(s)!
Ik zoek een?
Bij voorkeur een Android tablet die minimaal 10 inch is incl. 4G module
Wat is je budget?
Tussen de 200 en 350 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek afspelen en Kiosk-Mode draaien voor een vaste webpage
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf al zitten kijken naar de Lenovo M10/P11 of de Samsung Tab A7
Welke vragen heb je hier nog over?
Belangrijkste vraag is of iemand ervaring heeft met de Kiosk-Mode voor een tablet en waar je vooral naar moeten kijken bij het aanschaffen voor de beste ondersteuning.
Ik ben op zoek naar een geschikte tablet die gebruikt gaat worden voor het afspelen van muziek en in kiosk mode kan draaien. Uiteindelijk is de Kiosk-Mode het belangrijkste en eventueel remote beheer op de tablet mooi meegenomen zou zijn. De tablet komt op een vaste plek te staan waarbij men zichzelf kan inschrijven als lid van een vereniging op een website. Een 4G module moet erbij in zitten.
Alvast dank voor de reactie(s)!
Ik zoek een?
Bij voorkeur een Android tablet die minimaal 10 inch is incl. 4G module
Wat is je budget?
Tussen de 200 en 350 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek afspelen en Kiosk-Mode draaien voor een vaste webpage
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf al zitten kijken naar de Lenovo M10/P11 of de Samsung Tab A7
Welke vragen heb je hier nog over?
Belangrijkste vraag is of iemand ervaring heeft met de Kiosk-Mode voor een tablet en waar je vooral naar moeten kijken bij het aanschaffen voor de beste ondersteuning.
Heracles Almelo | Borussia Dortmund