8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Maar inderdaad is het zonder password de default /Forum map kunnen browsen door derden wat overdreven (al zou ik niet weten hoe ik dat bij een ander kan).
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ik kan jouw album hier zien:
gallery: F_J_K
Het kunnen delen van foto's op andere websites is ook zeker handig, en dat lijkt me prima. Het gaat mij puur om het feit dat nu álle foto's van één user in één keer te zien zijn als ze op het profiel klikken. En dat vind ik onwenselijk.
[ Voor 43% gewijzigd door psy op 11-10-2021 13:35 ]
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
[ Voor 19% gewijzigd door naitsoezn op 11-10-2021 13:36 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Precies. Ik kan nu bij jouw profiel meteen zien dat jij ooit een Hellofresh pakket hebt besteld.naitsoezn schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 13:35:
Dat de foto's benaderbaar zijn door iedereen is logisch en by design, maar dat wil nog niet zeggen dat er ook een knopje "fotoalbum" hoeft te zijn met een overzicht van alle foto's van een gebruiker. Security through obscurity, gewoon het linkje uit het profiel weghalen zou wss al helpen
Waar is dat goed voor? Het is totaal niet relevant, en ik denk dat de meesten hier totaal niet bij stilstaan.
Intentionally left blank
Dat is me nooit opgevallen!crisp schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 13:39:
Je kan al sinds jaar en dag bij het aanmaken van een folder ervoor kiezen om die publiek zichtbaar te maken of niet. De default is (nu nog) publiek zichtbaar. De standaard upload-folder voor foto's die je bijvoorbeeld op het forum post hebben we een tijd terug wel default onzichtbaar gemaakt.
Ja de eigenschappen van die ene folder, dat is wat ik zoek.
Maar dan zou ik foto's moeten verplaatsen naar die ene folder. Is dat mogelijk zonder dat de linkjes wijzigen?
Kan ik die niet achteraf toepassen?
Gevonden. Probleem is nu opgelost (voor mij voldoende)
[ Voor 17% gewijzigd door psy op 11-10-2021 13:48 ]
Via 'Folder Wijzigen' kan je het achteraf aanpassen.psy schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 13:47:
Ik zie nu ook de functie "Niet weergeven in Gallery", maar alleen bij het aanmaken (daar heb ik dus niet naar gekeken).
Kan ik die niet achteraf toepassen?
Gevonden. Probleem is nu opgelost (voor mij voldoende)
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Ja, je kan de foto's gewoon verplaatsen zonder dat de links daarvan wijzigenpsy schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 13:45:
[...]
Dat is me nooit opgevallen!![]()
Ja de eigenschappen van die ene folder, dat is wat ik zoek.
Maar dan zou ik foto's moeten verplaatsen naar die ene folder. Is dat mogelijk zonder dat de linkjes wijzigen?
Intentionally left blank
Gelukkigcrisp schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:01:
[...]
Ja, je kan de foto's gewoon verplaatsen zonder dat de links daarvan wijzigen