After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
@Kevinkrikhaar is het account van de schrijver
@Flamesz Hmm, zijn naam bij het nieuwsbericht is niet klikbaar en @ gaf geen suggestie met zijn naam nadat ik deze deels tikte.
[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 11-10-2021 12:42 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
En in hetzelfde artikel:
Een afmeting van 3mm is nogal nietszeggend (lang, breed, dik?) maar het gaat hier om een pitch, dat is niet een afmeting maar een onderlinge afstand.Verder meldt de site dat de pinnen een afmeting hebben van 3mm, terwijl dit bij de oudere PCI Express 2x3- en 2x4-sockets een pitch van 4,20mm is.
@Kevinkrikhaar Er staat nu "zijbandsignalen" maar nog steeds geen uitleg/info over wat/waarvoor het is
Oscar Wilde
Ik heb even zitten zoeken maar kon ook niet zo gauw vinden waar die pinnen voor zijn. Is het gewoon een Vsense pin zodat de voeding terugkoppeling krijgt over het voltage op de kaart zodat deze eventueel kan compenseren voor verliezen in de kabel/connector? Is het data waar een gebruiker kan vragen hoeveel load de voeding aan kan?
Ik denk dat er het beste in het artikel kan worden geplaatst dat het nog niet duidelijk is wat de functie van deze pinnen is (wat denkt de auteur zelf wat 'zijbandsignalen" zijn en wat moet een lezer daarvan denken?).
Ik denk dat er het beste in het artikel kan worden geplaatst dat het nog niet duidelijk is wat de functie van deze pinnen is (wat denkt de auteur zelf wat 'zijbandsignalen" zijn en wat moet een lezer daarvan denken?).
Pagina: 1