Toon posts:

Dell Latitude CPX hybernate

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gister met me dell lopen klooien
en wilde hybernate es proberen. Op dit moment start ie niet meer op :'(

Ik heb in win2k de hybernate optie aan gezet en heb toen gehybernate, vervolgens heb ik em weer aan gezet en ben tijdens het opstarten wat met 'fn' lopen klooien om te kijken wat ik allemaal daarmee kon (ik kreeg een menuutje met alle opties etc.)

opeens knalt die lap uit en als ik em aan wil zetten geeft ie ff stroom en vervolgens kapt ie dr weer mee.

Nu weet ik niet zeker of het ligt aan hybernaten of iets wat ik heb geklooied met 'fn'

Iemand een uitweg??? :?

Verwijderd

Heb je misschien het een en ander veranderd in de bios? probeer anders eens de 'default' waarden te laden en kijken of het dan wel goed gaat.

Hibernaten gaat bij mijn weten zonder problemen op dell laptops (en eigenlijk alle laptops), vreemd :? Is je accu niet gewoon leeg?

Verwijderd

Topicstarter
ik kom niet eens in het bios, hij pakt stroom en dan stopt ie er weer mee...:(

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Function toets opties in een Dell-bios:

fn +
  • Esc= Suspend F1 = System setup F8 = Display toggle ---> alleen als je CRT dat ondersteunt F5 = Display ---> alleen als je CRT dat ondersteunt A = save to disk D = Blank display H = HD spindown
HTH

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Download Axx BIOS @ www.dell.nl , bring to Floppy..

boot with floppy, flush BIOS..

RESET..GO
?? optie misschien? :?