Ik snap er niets van, ik kom thuis van mijn werk, gooi me telefoon (nokia 3310) in de oplader... Volgende dag word ik wakker en wil mijn phone checken. Ik zag niet dat batterij icoontje bewegen. Ik wil hem aandoen, lukt niet... reageert gewoon niet. Toen heb ik de oplader van mijn broertje gepakt en die geprobeerd, na 6 uur opladen zou dat ding toch helemaal vol moeten zitten, maar weer niets... Telefoon maar meegenomen weer naar het werk. Iemand anders met een nokia 3310 gevraagd of ik zijn batterij in mijn phone kon stouwen en hij mijn batterij in zijn phone... Mijn phone deed het nog steeds niet en die van hem ook niet vreemd genoeg... Dus wellicht de batterij en ook de phone zelf stuk?! Beetje vervelend zo, want ik hem me phone wel nodig voor mijn werk. Ik ga er natuurlijk mee terug en ga aanspraak maken op mijn garantie. Maar heeft iemand dit ook gehad? Dat je nokia 3310 ineens overleden was?
Verder wilde ik nog weten hoe lang dat duurt voordat je bij XS4ALL eindelijk je adsl connex is klaar is en je je modem ontvangt? Ik heb me op 3 augustus aangemeld voor adsl en sta nu al bijna 2 weken lang op status 3/7, wat dat ook mag inhouden...
Verder wilde ik nog weten hoe lang dat duurt voordat je bij XS4ALL eindelijk je adsl connex is klaar is en je je modem ontvangt? Ik heb me op 3 augustus aangemeld voor adsl en sta nu al bijna 2 weken lang op status 3/7, wat dat ook mag inhouden...