Draadloos.

Pagina: 1
Acties:

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:35
Weet iemand of draadloze speakers goed zijn qua geluid en of ontvangst.En zoja,wat voor merk speakers,en wat ze kosten.

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 17:33
denk niet dat het echt bevordelijk is voor de kwaliteit van het geluid...

• spine
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

spine

VISHUDDHI

Op maandag 20 augustus 2001 15:13 schreef Cutebritney het volgende:
denk niet dat het echt bevordelijk is voor de kwaliteit van het geluid...
zou je het niet eerst es uitproberen voor je een mening vormt?

[BSDFreaks.nl] [www.Dark-Future.org] [Alizarin.nl]

Verwijderd

De kwaliteit word niet zozeer bepaald door het draadloze. De zwakste schakel in de ketting bepaald de kwaliteit.

In principe, als de audio informatie digitaal word verzonden (through the air) en pas naar analoog word omgezet in de speakers dan zal de kwaliteit over het algemeen beter KUNNEN zijn.
Het is namelijk zo dat het meeste verlies in een audio systeem in de bekabeling zit. (uuh.. vaag verhaal... misschien snap je het?)

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Bestaan zulke actieve speakers trouwens al? Lijkt mij een nogal duur princiepe, en wat is de meerwaarde? Paar kabeltjes minder? Hardkloppend.

Heb altijd al ZO veel last gehad van SPEAKER kabels. Bovendien moet je dan weer elke speakers op stopcontact aansluiten (actieve speakers), heb je ook weer een zooi aan kabels.

Volgens mij is het wel algemeen bekend dat het beste signaal door een DRAAD wordt verstuurd, of niet? (jaja je hebt goede send receive combo's, maar daar betaal je ook voor, het moet wel praktisch blijven).

Ik snap dus niet waarom je draadloze speakers zou nemen. (kijk als je nou energie door de lucht kon versturen (complete nonsense) oké! MAAR hoe werkt dat dan ? Infra Rood is zwakke shit. Radio signalen (goede send recieve stationen zijn de prijs niet waard voor thuisgebruik) krijg je altijd een hoorbare ruis. Dus WAAROM draadloos?!

• digifiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-01 14:15
ja die bestaan en ja ze klinken nog redelijk ook en ja ze zijn duur.

ben alleen ff t merk kwijt
dat zoek ik even naa en post ik nog

andere oplossing:
1 zender (in ear/mic)
1 ontvanger (in ear/mic)

ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 21:31

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

ja leuk krijg je een smsje. gaan je speakers: riktiktiktiktik Oh en wat er gebeurt als er een zwaar opgevoerde brommer met en veel te hoge rpm door de straat rijd :)

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:57

Jag

De kwaliteit word niet zozeer bepaald door het draadloze.
Mee eens.
De zwakste schakel in de ketting bepaald de kwaliteit.
Niet mee eens, het is een optelsom van alle componenten. Elk component verandert het geluid een klein beetje, en zo wordt het uiteindelijke resultaat bepaalt. Wie dat zwakste schakel verhaal ooit heeft bedacht :?
Het is namelijk zo dat het meeste verlies in een audio systeem in de bekabeling zit.
Huh? Dat kan je echt niet serieus menen.

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Op maandag 20 augustus 2001 18:37 schreef digifiel het volgende:
ja die bestaan en ja ze klinken nog redelijk ook en ja ze zijn duur.

ben alleen ff t merk kwijt
dat zoek ik even naa en post ik nog

andere oplossing:
1 zender (in ear/mic)
1 ontvanger (in ear/mic)
Nog steeds geen antwoord waarom je draadloze speakers uberhaupt zou nemen. Het is volgens mij de prijs niet waard, die paar kabeltjes minder. (erg ook een paar kabeltjes trouwens).
Pagina: 1