Hi allen! Wat fijn dat er een forum is als deze om mij me assisteren in het vinden van een gepaste laptop. Ik heb een DELL XPS 13 uit 2015. Erg blij mee, werkt nog altijd snel maar merk dat het video editen wat langzaam gaat. Ik zou graag een upgrate willen.
Veel aan t kijken naar de Lenovo Yoga Pro 14, maar ik twijfel of een Lenovo verstandig is, en misschien ga ik liever voor een A merk zoals Dell, Asus of HP.
Ik zou voor mijn nieuwe laptop graag een aparte / dedicated GPU willen
- 16 RAM (2x8 )
- tenminste 515 GB werkgeheugen, maar het liefst 1 TB
- 13"3 of 14 inch
- minimaal Intel Core i7
- Licht (tot 1.5 kilo) en clean design (Vind de dell en lenovo modellen wel weer mooi)
- Windows
Wat is je budget?
1000 euro. Als een Lenovo model toch als goed product zou worden aangeradn dan tot 1300 waar ik docent ben en dus 25% korting kan krijgen
Ik ben enorm benieuwd naar jullie ideeen , bedankt alvast!
Veel aan t kijken naar de Lenovo Yoga Pro 14, maar ik twijfel of een Lenovo verstandig is, en misschien ga ik liever voor een A merk zoals Dell, Asus of HP.
Ik zou voor mijn nieuwe laptop graag een aparte / dedicated GPU willen
- 16 RAM (2x8 )
- tenminste 515 GB werkgeheugen, maar het liefst 1 TB
- 13"3 of 14 inch
- minimaal Intel Core i7
- Licht (tot 1.5 kilo) en clean design (Vind de dell en lenovo modellen wel weer mooi)
- Windows
Wat is je budget?
1000 euro. Als een Lenovo model toch als goed product zou worden aangeradn dan tot 1300 waar ik docent ben en dus 25% korting kan krijgen
Ik ben enorm benieuwd naar jullie ideeen , bedankt alvast!