De mens heeft taal uitgevonden om aan zijn behoefte tot klagen te voldoen - Mickel
Verwijderd
Tekram 390U3W, is ongeveer 600 piekjes... de kit versie is inclusief lvd kabel (=duur)...
Verwijderd
toch niet die 36G disk van een zekere lodie waar die al maanden me leurt in nl.markt.comp
TNX. (Niet via ene Iodie aangekomen
)
De mens heeft taal uitgevonden om aan zijn behoefte tot klagen te voldoen - Mickel
Die Adptec 29160 voor 499,- staat niet meer op die site, dat ding kun je alleen maar heel duur hier en daar kopen...
wat heb je nou aan een 160 MB/s controller voor een single disk? 40 MB/s is voldoende lijkt mij hij komt toch never nooit op de 160 MB/s. de snelste 10.000 rpm schijft (cheetah 73 lp) haalt amper 52MB/s . U160 controller heeft alleen zin als je er meerdere schijven aan hangt.
Als je het vullen van de cache op de HD buiten beschouwing laat zul je gelijk hebben. Maar ja die Quantum van hierboven heeft 4 MB cache en dat maakt toch wel iets uit met het vullen van de cache.Op maandag 20 augustus 2001 16:26 schreef smvs het volgende:
wat heb je nou aan een 160 MB/s controller voor een single disk? 40 MB/s is voldoende lijkt mij hij komt toch never nooit op de 160 MB/s. de snelste 10.000 rpm schijft (cheetah 73 lp) haalt amper 52MB/s . U160 controller heeft alleen zin als je er meerdere schijven aan hangt.
Zelf heb ik een U2W controller met 2 Quantum Atlas 10K II, die twee in software RAID 0 trekken de bus (80 MB/s) vol...
F u cn rd ths, u mght hv a gd jb n cmptr prgmmng.
Pagina: 1