Ervaring met report Phishing button in Outlook?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Riesjart1974
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-07-2024
Hi,
Ik ben op zoek naar een addin voor Outlook om op een simpele manier Phishing te melden bij een IT helpdesk voor gebruik binnen onze organisatie.
De Report Phish button van Microsoft zelf stuurt de desbetreffende email naar Microsoft voor onderzoek en verwijdert deze uit de mailbox van de gebruiker. Ik ben er echter geen voorstander van om verdachte emails door te sturen naar Microsoft, liever naar onze eigen helpdesk. Zover ik heb kunnen vinden is dat niet aanpasbaar. Wat ik tot nu toe kan vinden is een oplossing van Knowbe4. Heeft iemand hier ervaring mee en is dit dé oplossing? Of zijn er nog andere oplossingen?
Ik hoor graag en bedankt alvast voor het meedenken! 👍

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:38

hellknight

Medieval Nerd

De Knowbe4 knop is vooral bedoeld als je ook gebruikt maakt van de phishing simulator van hen.
Wij hebben zelf enige tijd terug Cyren Inbox Security geïmplementeerd, een anti-phishing oplossing die ook een reporting add-in heeft. Dit gaat natuurlijk een heel stuk verder dan simpelweg een reporting button, maar houdt heel veel meer rotzooi tegen dan simpelweg Exchange Online Protection (we gebruiken Exchange Online) en maakt het onderzoeken en oplossen van de resterende incidenten wel een heel stuk makkelijker

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjart1974
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-07-2024
Thx! Ik ga daar ook eens naar kijken! 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mbaltus
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-05 14:27
Cofense is een bekend product. Kan een knop in Outlook voorzien en het product ondersteund (door middel van AI) met de analyse.

The trouble with doing something right the first time is that nobody appreciates how difficult it is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Als je mail server Rspamd ondersteunt, kan je IT die koppelen aan de Spam box dat ie automatisch leert.
Er zijn ook andere mogelijkheden hiermee te realiseren.

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar