Redelijke discolamp, waar koop je dat??

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WVL_KsZeN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:02
Ik ben op zoek naar een leuke discolamp die ik aan het plafond kan hangen voor kinderfeestjes. Op de plek die heb is er al 230v aanwezig dat geschakeld is.

Mijn probleem : ik zie door alle Chinese troep niet meer wat wel leuk is en wat niet. Ik hoef geen mega lampen, maar ook geen 1w USB LED rommel. Het lijkt echter het één of het ander te zijn.

Ik zou iets willen dat

-direct op 230v kan
-iets met meerdere stralen en meerdere kleuren
-niet super fel, maar ook niet te zwak. Is voor onze woonkamer van 60m2
-moet aan het plafond kunnen
-leuk voor kleuters

Heeft iemand tips?

/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peize9
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08:57
Wat voor "discolamp" zoek je en aan wat voor prijs zit je te denken? Er zijn erg veel keuzes.

https://www.bax-shop.nl/l...c-sunrise-led-lichteffect
Dit kan bijvoorbeeld.

Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying. ― Arthur C. Clarke

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-05 00:26
De vraag is een beetje wat voor discolamp je zou kopen. Wellicht zit er hier iets tussen? https://www.thomann.de/in...html?ref=idx_all_cat_6_LI

Mij schoot eerst ook Bax te binnen, maar toen bedacht ik me dat ik daar liever niet bestel vanwege dit.

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M!chel
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Freeaqingme schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 21:07:
dat ik daar liever niet bestel vanwege dit.
Dat is nieuws van 5 jaar geleden 8)7

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-05 00:26
M!chel schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 21:08:
[...]

Dat is nieuws van 5 jaar geleden
Het is wellicht een beetje offtopic, maar dezelfde eigenaren zitten er nog en aan deze recensies te zien is er niet zo veel veranderd in die tijd.

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
term discolamp is ook wel erg ruim..

mushroom ofzo niks?

[ Voor 24% gewijzigd door SMSfreakie op 10-10-2021 21:15 ]

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
@Freeaqingme Daarom zou ik er juist kopen. Als de zaak failliet gaat gaan die bazen ergens anders heen, dan komt daar ook ellende. Tis wel goed zo, en als consument merk je er niks van, je moet er alleen niet gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:30
Ik heb vroeger zo'n stoplicht-achtige lamp gehad (rood, geel en groen volgens mij).
Daarnaast nog een stroboscope welke ik gekoppeld had aan die lampen op de bass. :P
Maar geen idee waar die dingen gebleven zijn eigenlijk. Altijd wel grappig, maar met 40 jaar toch wel een beetje voorbij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-05 22:36
Met Bax en Thoman heb je eigenlijk wel gelijk de 2 webwinkels met het grootste aanbod.
Dus eigenlijk zit je daar altijd wel goed.

Aan de TopicStarter om iets leuks uit te zoeken.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• TomsDiner
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 23:55
Kinderfeestjes...

Heb zelf ook wel gedraaid, en eerlijk is eerlijk: hang wat op en het is bagger: weggegooid geld. Is het (erg) goed: wordt gewaardeerd, dan zijn de kids meer op de dansvloer te vinden...

Kleuters en kinderen tot tien jaar gaan ook in daglicht wel dansen, daar boven moet het donkerder zijn, en mag er een stimulerende werking uitgaan van het licht dat het "muziek-vervangend-gebonk" ondersteunt.

Blacklights: Geen led, de goedkope TL's. (Doet iedereen ook gelijk een kleurtje op, geloof ik!) Kunnen aan blijven staan bij andere verlichting zoals stroboscoop, en maken het verschil tussen donker en licht kleiner. Plus je kunt van alles gebruiken wat leuk oplicht. (Verf, bandjes, enzovoort)

Stroboscoop: momenteel een beetje in de ban, want 0.001% van de kids kan epileptie krijgen. Toch zijn deze units (met flitsbuis, niet op LED basis) dè truuk om iedereen aan het dansen te krijgen. Kort gebruiken, want het effect is niet heel gezond, maar ik liet het op voorspelbare momenten terugkomen. Telkens 10-45 seconden oid.

Rookmachine. Kids mogen zelf niet meer roken tegenwoordig, maar rook en dansvloer horen bij elkaar. Zelfs goedkope effecten kunnen beams a la laser krijgen. Hou dit effect uit de buurt van de stroboscoop, want een muur van rook stukflitsen is heel vermoeiend voor de ogen.

Flowers, Mushrooms en Scanners: Mag tegenwoordig best LED zijn, maar daarvan is de lichtopbrengst wel een stuk lager. Juist deze effecten scoren veel beter met wat rook. Bewegend op muziek is leuker!

Tot slot: koop niet 1 ding van 300 euro. Koop dan 4 dingen van 50 euro. Het is toch een creatief proces. Je bent met visualisaties bezig voor een kunst-uiting. (Ik ga de discussie niet aan of Bacardi-Lemon ook een kunst-uiting is; het schijnt echt zo te zijn) . Je wilt niet één lamp die op het ritme van de muziek knipper, je wil wat opbouw, soms wat meer, soms wat minder, soms ff blacklight alleen, en soms alles tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daam
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05 21:19
Blijf in ieder geval weg van alle LED-rommel, wat winkels tegenwoordig verplicht moeten verkopen lijkt het en ga opzoek naar tweedehands discolampen met halogeenlampen. Moonflower, mushroom of evt. een fourbar met parren is vast wel te vinden op marktplaats.

|  MacBook Pro | PC Acer Aspire M5810 | Foto Canon 60D, 50mm f/1.8, 18-135mm f/3.5, 28-200mm f/3.5, Rig |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-05 19:38

-tom-562

Oliesjeik

Vroeger (als 14 jarige) kocht je dat spul bij de Conrad. Misschien daar eens kijken?

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ha memories... als kind veel van dit spul gekocht. Ze zijn jong een rookmachine vinden ze zeker leuk. Daarnaast wellicht idd zo'n mushroom met kleuren aan het plafond en enkele stoplichten welke op de muziek reageren naast de "dansvloer".

Mocht je maar 1 ding willen kopen hang dan een mushroom aan het plafond. Veel kleur en het beweegt. Let wel op dat sommige lampen erg heet kunnen worden...

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
-tom-562 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 03:42:
Vroeger (als 14 jarige) kocht je dat spul bij de Conrad. Misschien daar eens kijken?
Velleman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldersscheepje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-05 20:53

Zonneboiler 180 l, 3800 Wp, Ecolution WP en lots of LED's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:07

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Om snel een kamer te vullen: een spiegelbol met halogeenspot en kleurenwiel :)

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-04 15:29
https://www.intertoys.nl/...terende-e27-led-discolamp ik heb zo'n ding gekocht bij de action, maar kon bij de action er niks meer over vinden. Geeft nog best leuk effect, zo corny als de pest, maar wel grappig. :)

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-man
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:33
peize9 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 21:06:
Wat voor "discolamp" zoek je en aan wat voor prijs zit je te denken? Er zijn erg veel keuzes.

https://www.bax-shop.nl/l...c-sunrise-led-lichteffect
Dit kan bijvoorbeeld.
Die heb ik ook 2 stuks. Kinderen vinden het helemaal geweldig. En als ze geen zin hebben in douchen hang ik hem daar op want dan kunnen ze disco douchen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WVL_KsZeN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:02
Ik heb zo'n kleine jelly besteld. We zien wel of het was is!

/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..

Pagina: 1