Ik heb zelf een vraag/idee voor een Monitor om zicht te hebben op ons camerasysteem.
Deze lopen momenteel via PoE over deze switch, en zetten alles op de UNVR-PRO.
Nu heb ik ook een Viewport gekocht, met de intentie om deze op een apart scherm te hangen, buiten mijn werkplek om.
Maar ik vroeg mij af of er geen Monitoren zijn die ik via de Switch kan voeden, en via de Viewport kan bekijken?
Ik had hiervoor een blind stukje muur ingedachte, daar past ongeveer 32"/40".
hangbeugel er achter en klaar.
Samsung heeft een PoE scherm, maar deze is maar 10"
en een andere oplossing die binnenschoot was, Frankenstein een PoE kabel, naar een Adapterplug.
Voor dit scherm gekozen te hebben:
https://www.samsung.com/l...n-34-inch-ls34j550wqlxzp/
19V, en dus max 59Watt (Dit zou betekenen dat ik een adapter óf een andere switch moet hebben, want dit is een PoE++ Type 4 spec las ik)
Maar ik denk dat de switch raar gaat doen als ik de 4 aders gezellig bundel tot een plug, en dat dit ultiem me een defecte switch opleverd.
Onderdelen:
USW-Pro-48-PoE
UFP-Viewport
Deze lopen momenteel via PoE over deze switch, en zetten alles op de UNVR-PRO.
Nu heb ik ook een Viewport gekocht, met de intentie om deze op een apart scherm te hangen, buiten mijn werkplek om.
Maar ik vroeg mij af of er geen Monitoren zijn die ik via de Switch kan voeden, en via de Viewport kan bekijken?
Ik had hiervoor een blind stukje muur ingedachte, daar past ongeveer 32"/40".
hangbeugel er achter en klaar.
Samsung heeft een PoE scherm, maar deze is maar 10"
en een andere oplossing die binnenschoot was, Frankenstein een PoE kabel, naar een Adapterplug.
Voor dit scherm gekozen te hebben:
https://www.samsung.com/l...n-34-inch-ls34j550wqlxzp/
19V, en dus max 59Watt (Dit zou betekenen dat ik een adapter óf een andere switch moet hebben, want dit is een PoE++ Type 4 spec las ik)
Maar ik denk dat de switch raar gaat doen als ik de 4 aders gezellig bundel tot een plug, en dat dit ultiem me een defecte switch opleverd.
Onderdelen:
USW-Pro-48-PoE
UFP-Viewport
Ik geef na Ontvangst V&A ALTIJD een Rating.