Herkent iemand deze bluetooth headset? Bose, Sony?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jppilot
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 13-05 22:16
Beste tweakers,

Momenteel heb ik een Bose QuietComfort 25. Nog lang niet versleten, maar geen bluetooth functionaliteit. Hierom ben ik enkele tijd rustig aan het oriënteren welke headsets voor zaken als sporten of andere activiteiten waar wat meer beweging mee gemoeid is voor mij een optie zijn.

Bij de winkel JustBrands (kledingmerk PME) krijg je nu een 'gratis' bluetooth headset bij besteding vanaf een bepaald bedrag. Los kun je deze kopen voor 90 euro. Het design komt bij mij erg als Bose over, maar het exacte model kan ik niet vinden. Herkent iemand deze headset (het is most likely een rebrand...) zodat ik mij kan inlezen met reviews of deze voor mij een optie is? Ik bestel regelmatig kleding bij deze winkel, vandaar...

Thanks!

https://www.justbrands.nl...S_2021_10_9_a_40_mailable

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RkPp1K7j0H2TvT8rct_Jfx-XSfQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YsSUvcQFdlCMma3YKbXuISe2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Nu online
Volgens mij doet BOSE niet aan rebrands. Vind het er ook wel erg goedkoop uit zien. Mag hopen dat de afwerking van BOSE (of andere merk headsets) een stuk beter is.

Waarschijnlijk gewoon een goedkoop chinees ding. Anders zou 90 euro natuurlijk ook wel erg goedkoop zijn.

[ Voor 44% gewijzigd door WEBGAMING op 10-10-2021 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

De Bose zijn noise-cancellation, deze niet.

Chinese kloon met veel goedkopere internals. Ik gok dat je veel beter kan krijgen voor dat geld.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:11
Alibaba heeft genoeg van deze rommel: https://numate.en.alibaba...r.41413.16.613331fcfBKyEy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jppilot
Ha, die lijkt inderdaad sprekend op degene die je bij die winkel krijgt :') Het is niet het meest goedkope kledingmerk, dus had op zijn minst een simpel maar degelijk product verwacht. Niet deze ali-troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Hooglander1 schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 13:10:
De Bose zijn noise-cancellation, deze niet.

Chinese kloon met veel goedkopere internals. Ik gok dat je veel beter kan krijgen voor dat geld.
Volgens https://www.modemakers.be...be-en-krijg-een-bluetooth zit er wél anc op. Dan komt de koptelefoon echt in de buurt van de Bose QC35 II. Lijkt me dat Bose een bups gerebrand heeft nu ook de QC45 aanstaande is.

Edit: Alleen kloppen de knopjes dan niet bedenk ik me nu.

[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 10-10-2021 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:27
Ze verkopen ze zelf op de site:
https://www.pme-legend.co...eadphones-pmheadph216-000
Welk merk er achter zit, ik verwacht er niet veel van eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jppilot
CH4OS schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 13:16:
[...]

Volgens https://www.modemakers.be...be-en-krijg-een-bluetooth zit er wél anc op. Dan komt de koptelefoon becht in de buurt van de Bose QC35 II. Lijkt me dat Bose een bups gerebrand heeft nu ook de QC45 aanstaande is.

Edit: Alleen kloppen de knopjes dan niet bedenk ik me nu.
Er staat noise cancelling, dat bestaat zowel in de smaken active als passive... (Ik ben wat sceptisch na de eerdere posts.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Nu online
jppilot schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 13:16:
[...]

Ha, die lijkt inderdaad sprekend op degene die je bij die winkel krijgt :') Het is niet het meest goedkope kledingmerk, dus had op zijn minst een simpel maar degelijk product verwacht. Niet deze ali-troep.
Je begrijpt dat die kleding ook maar iets goedkoop is met een merkje er op? Dit is precies wat ik van zo'n merk zou verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jppilot
WEBGAMING schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 13:22:
[...]

Je begrijpt dat die kleding ook maar goedkoop is met een merkje er op? Dit is precies wat ik van zo'n merk zou verwachten.
Ik begrijp zeker dat de kleding minstens 5x over de kop gaat, koop ook vooral in de outlets. Daarentegen ben ik enorm te spreken over de broeken. Veel merken geprobeerd, maar die van PME gaan (voor mij) het langst mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
@jppilot
Je kan een blauwtand ontvanger kopen voor de qc25.
50dollar dacht ik,. Past perfect om de qc25 enigste nadeel is dat je de ontvanger apart van de qc25 van stroom moet voorzien (heeft accu en USB laden)

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jppilot
jack zomer schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 13:54:
@jppilot
Je kan een blauwtand ontvanger kopen voor de qc25.
50dollar dacht ik,. Past perfect om de qc25 enigste nadeel is dat je de ontvanger apart van de qc25 van stroom moet voorzien (heeft accu en USB laden)
Thanks, heb ik! Maar accuduur is echt te kort, Max 1.5 uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Koop je broeken in een kledingzaak (doe je al) en koop je audio in een audio zaak. Gratis betaal je hier toch op een andere manier.

Anderzijds als je toch van plan was dat bedrag aan broeken uit te geven, bij die zaak, dan doe je geen verlies door hem me te nemen, de koptelefoon is immers toch al betaald.

You don't need eyes to see, you need vision

Pagina: 1