Toon posts:

storing in geluid divx, heeel irri

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb als ik een divx film kijk dat er zowat elke 10 sec een storing in het geluid zit. Heel kort, maar wel heel irritant. Het klingt als een hele korte ruis en het is best wel hard te horen. Het is ook bij verschillende films.

ik heb wel ge-experimenteerd met de divx 4.0, maar die heb ik weer un-installt, en ik heb 3.11 alpha er nog een keer opgezet.
Verder heb ik nooit problemen met geluid, mp3, wave, speelt allemaal prima af. alleen in divx films.

Eerderhad ik er nooit last van, ik vermoed dan ook dat het met die divx 4.0 te maken heeft. Ondanks dat ik die weer heb ge-uninstallt.

Iemand een oplossing hiervoor??

Verwijderd

Topicstarter
niemand? :'(

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:12

Sick Nick

Drop the top!

Wel eens gedacht dat het gewoon een slechte rip zou kunnen zijn :)

Verwijderd

Topicstarter
Dat is dus niet het geval. Stond ook al in mijn eerste post. Bij meerdere films, waarmee ik er eerder geen last van had.....dus, iets met de codec, en dan wel het geluid, maar hoe kan ik dit oplossen?

heeeelp

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
niemand?
Heb is wat gedult, we zitten niet allemaal standby om vragen te beantwoorden ;)

Maarre, ik zal proberen alle divx codecs eraf te gooien.(ook uit register etc)
En dan die 3.11 alsnog is opnieuw installeren

En als dat nog niet werkt.. hmm probeer anders is een andere player zoals microdvd ofzo.

En anders os-reinstall, maar dat wil je niet denk ik ;)

Verwijderd

Topicstarter
sorry voor het gehaast, maar ik moest weg....

Ik ga het ff proberen, om echt alles te verwijderen, en dan opnieuw de 3.11 erop.

Maar is 4.0 nog niet helemaal lekker ofzo? Of zijn daar ookw eer meer versies van?
Pagina: 1