Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComteMC
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 28-01-2023
Beste

Hopelijk kan iemand mij helpen met volgend probleem.

Ik heb hier een Samsung Galaxy Note20 Ultra liggen die onlangs een stevige val gemaakt heeft. Hierdoor is het scherm beschadigd: erg gebarsten en aan de onderkant van het scherm is er een zwarte band van ongeveer 6cm.
De "touch" werkt wel nog, maar als ik wil ontgrendelen, zit het gedeelte waar de 9 dots staan, volledig in de zwarte band. Het is dus gokken waar ik het patroon moet tekenen.
Het toestel is trouwens niet van mij (maar ken wel het te tekenen patroon), dus ik kan het patroon niet blindelings tekenen zoals ik op mijn eigen toestel wel kan.
Er is ook geen Samsung account aangemaakt, zodat ik ook op die manier het toestel niet kan ontgrendelen...

Om het probleem te omzeilen, heb ik het toestel met een OTG-adapter (Nucleum USB-C Hub) aangesloten aan een muis (USB) en een extern scherm (HDMI)
Op het scherm van de "gsm" zie ik een kleine cursor die beweegt als ik de muis beweeg, en die ook reageert op muisklikken, dus dat is super, maar op het externe scherm zie ik enkel de datum en tijd verschijnen, samen met een gesloten slotje. (zwart scherm met witte tekst die van plaats beweegt als een soort screensaver)
Ik zie dus geen mirror van het scherm van de gsm.

Heeft iemand een suggestie hoe ik toch aan de bestanden op het toestel geraak zodat ik deze kan recupereren?

Alvast enorm bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:56

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@ComteMC alle methoden die iets te maken hebben met het omzeilen van het lockscreen mogen hier in ieder geval niet besproken worden.

Maar aangezien je het patroon weet, moet het toch mogelijk zijn om blind het patroon te tekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:14
Je kunt mogelijk ook nog iets via de Google account doen op het apparaat?
En extern scherm aansluiten?