Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paper towel
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 30-04-2023
Hallo,

Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand is? Ik geloof dat dat batterij leeg was dus de telfoon ging uit. Ik druk hem aan de lader en ik krijg een schermpje te zien. Ik dacht dat hij weer ging opstarten. Maar dat schermpje bleef. Na 10 keer proberen kabeltje in en uit, knopje indrukken en los geen verandering.

Toen drukte ik op de volume knop met de uit knop en kreeg ik een mooi plaatje van een chinees beertje dat aan een android ding zit te sleutelen met de tekst Fastboot. En dat staat er nu nog steeds. Verder is er niets meer mee te doen.

Iemand een idee?

alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Nu online
Probeer m anders eerst uurtje op te laten laden.
Daarna gewoon normaal opstarten. Of heb je hem uit laten vallen tijdens een update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paper towel
oww dat scherm is weg, ik zag nu wel dat die gewoon 100 % is. Dat is wel gek, dan was die dus helemaal niet leeg.

Maar het lijkt er op dat hij in een opstart loop zit. Want ik hoor telkens dat opstart geluidje en het het opstartscherm. En dan herhaalt zich dat.

Ik heb verder niets gezien van updates of iets. Ik trof hem dus zo aan, in deze loop. En dacht dat die leeg was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paper towel
al gevonden. alles resetten dus.....

https://itigic.com/nl/and...n-recovery-does-work-fix/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paper towel
Maar kan ik mijn bestanden toch nog op een of andere manier bereiken?

koppelen met de computer werkt niet, en onedrive heb ik niet... Dus ik denk het niet. Of toch wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@paper towel om mee te beginnen. Welk toestel heb je precies? De Rednote S10 ken ik namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paper towel
Sorry, redmi note 10s
Pagina: 1