3330: Waar nog goedkoper?

Pagina: 1
Acties:

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:50
Op dit moment heb ik op www.gsmbabes.nl een aanbieding gevonden, waarbij je bij een 2jarig D* allIn abonnement van fl. 45,00 de Nokia 3330 gratis krijgt, en tevens 6 maanden gratis abonnement.

Is er een goedkoper alternatief icm met de Nokia 3330?

Een ander vraagje, zijn de toestellen die GSMBabes verkoopt simlockvrij?

Verwijderd

Die 6 maanden gratis zullen wel de 13e t/m 18e maand van je abo zijn, lees kleine lettertje ens.

En zowieso, maar dat is mijn mening, weet ik niet of die site wel zo betrouwbaar is. Zoek eerst eens of er wat mensen zijn met goede ervaringen ofzo.

• TweakersOnly
Op maandag 20 augustus 2001 15:02 schreef tjetta het volgende:
Die 6 maanden gratis zullen wel de 13e t/m 18e maand van je abo zijn, lees kleine lettertje ens.

En zowieso, maar dat is mijn mening, weet ik niet of die site wel zo betrouwbaar is. Zoek eerst eens of er wat mensen zijn met goede ervaringen ofzo.
Binnen 4 weken na de activatie van het abonnement stort GSMBabes fl. 135,00 op je bankrekening (= 3maanden). De andere 3 maanden zijn de eerste 3 maanden gratis abonnement die je via Dutchtone krijgt.

Verwijderd

en die laatste 3 maanden zijn de 13e, 14e en 15e maand, althans, dat is overal, dus waarom zou het hier anders zijn...

• Speedyb
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-04-2024
Op maandag 20 augustus 2001 15:08 schreef tjetta het volgende:
en die laatste 3 maanden zijn de 13e, 14e en 15e maand, althans, dat is overal, dus waarom zou het hier anders zijn...
Als je bij D* of bij Telfort gratis maanden krijgt dan zijn dat de eerste maanden. Het geld dat je krijgt is sponering, mag je zelf bepalen wanneer je dat uitgeeft en waarvoor, je krijgt dat geld gewoon op je rekening gestort.
Maar kijk eens op www.gsm.nl / www.gsm4u.nl / www.telecom.nu / www.belnu.nl
Allemaal aanbieders van gratis abonnementen, en uitleg over de werking ervan.

Verwijderd

ik had em gratis... 3 jmaanden gratis abbo (dutchtone 180) en dan nog een bon T.W.V. 250 piek die ik daar dan nog mocht besteden... vonk wel aardig eigenlijk.. alleen actie = nu over..

Mzzls }:O

• TweakersOnly
Op maandag 20 augustus 2001 16:58 schreef de_koeievanger het volgende:
ik had em gratis... 3 jmaanden gratis abbo (dutchtone 180) en dan nog een bon T.W.V. 250 piek die ik daar dan nog mocht besteden... vonk wel aardig eigenlijk.. alleen actie = nu over..

Mzzls }:O
Waar?

Verwijderd

wouda expert in DRONTEN.... actie = wel over volgens mij hoor... maar was zeker wel relax..

}:O
Pagina: 1