Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandy1970
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 09-10-2021
Hoi,

Mijn laptop hakkelt regelmatig tijdens gebruik van verschillende browsers. Het beeld bevriest een aantal seconden tot een minuut. Switchen naar andere applicaties lukt wel, maar binnen de browser werkt niks meer. Ik dacht daardoor dat het door mijn Wifi komt, maar hetzelfde gebeurt via andere Wifi-netwerken.
Ik zou graag de performance van mijn laptop willen monitoren om te zien waar het aan ligt. Via Google kom ik er niet uit. Iemand tips?

Thanx!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeluZzz
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07-03-2023
Zo te zien heb je maar 4GB aan werkgeheugen. Dat is best weinig voor Windows 10. Ik zou je aanraden om er 8GB van te maken en gok dat het probleem dan redelijk verholpen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-09 18:22

TommieW

Numa numa.

Kijk om te beginnen 's in taakbeheer (CTRL+SHIFT+ESC, meer opties, prestaties (uit m'n hoofd)). Daar kan je grafiekjes zien van je CPU, memory, netwerk en GPU.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:11

_Apache_

For life.

Zoals gezegd. 4GB is echt weinig, probeer dat te upgraden naar 8 of 16GB als je budget dat toelaat.
De disk is ook 'maar' 128GB. Kijk eens of die niet vol is, een volle OS disk kan Windows slecht tegen en gaat ie gegarandeerd van hakkelen.

[ Voor 8% gewijzigd door _Apache_ op 11-10-2021 15:54 ]

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler