Vraag

• mv33rs
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 27-02-2022
Heb de kans om een Mi 11 Pro of S20 5G te halen voor ongeveer dezelfde prijs.

Ik heb veel reviews gelezen maar die gaan natuurlijk uit van retail of on sale price. Meestal komt de Mi 10 Pro hoger ivm prijs/features verhouding.

Belangrijk voor mij:
  • Camera - is de 108mp van xiaomi overrated vs de 64mp van de samsung. Beide gebruiken ze als het goed is toch pixel binning
  • Wireless Charging
  • 'Privacy' - denk aan xiaomi
  • Custom ROMS - zou graag alle bloatware en analytics willen verwijderen Xiaomi.eu heeft denk ik wel goede roms, niet veel official S20 roms helaas.. is ook lastiger met knox
  • Opslag - Mi 10 Pro heeft 256gb maar S20 heeft natuurlijk SSD expansion slot volgens mij tot 1 TB kan
Als jullie andere goede kandidaten hebben, bijv als een Oneplus 8T maar dan met wireless charging laat me weten.

Alle reacties

• Potenscia
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 09-09 09:51
De 8T heeft 65W laden en is in zo'n 35 minuten vol. Waarschijnlijk gaat dat zo snel voor je dat je draadloos laden niet mist. Ik merk zelf dat ik elke keer weer op kijk van de snelheid waarmee ie vol zit (50W - 30min).

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:11
Je kunt in de Pricewatch filteren op draadloos laden.
https://tweakers.net/smar...r_m53o5TfLQXa_jvE0tiilvAE
Gezien je custom rom wens zou ik dan de OnePlus 9 bekijken?

• mv33rs
Ik laad vaak me telefoon op wirelessly de hele nacht. Snelladen is geen punt als je zelf slaapt. Is volgens mij ook wat beter voor de batterij.

Laten we stellen dat je de S20, Mi 10 Pro en Oneplus 8T voor hetzelfde geld kan krijgen. Wat zou je dan kiezen.

Pricewatch is denk ik ook alleen retail prijs.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:11
Prijswatch is de werkelijke prijs in de winkels die op de Pricewatch adverteren (niet de adviesprijs). Echter naast prijzen zijn er ook specs om op te filteren.

Gezien je custom rom wil gebruiken, zul je moeten kijken welke beschikbaar zijn voor het toestel van keuze. En dan of die voldoet aan je eisen.

• mv33rs
Als je op 1 tafel de S20 en de Mi 10 Pro hebt, je mag er 1 gratis meenemen. Welke zou vd twee zou je kiezen.

• Nitein-Repart1
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 18-05 11:26
Als prijs geen rol speelt zou ik sowieso de Samsung S-serie boven Xiaomi stellen. Ik denk dat alleen al de camera van de Samsung S-serie beter is dan die van Xiaomi.

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-11 14:59
mv33rs schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 17:46:
Als je op 1 tafel de S20 en de Mi 10 Pro hebt, je mag er 1 gratis meenemen. Welke zou vd twee zou je kiezen.
S20
Pagina: 1