Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REV1703
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-05 08:42
Beste Tweakers,

Mijn PC was vroeger de hele tijd aan de tv aangesloten en werkte perfect. Nu was hij heel de tijd aangesloten op een monitor wegens verbouwingen. Ik wou hem terug aansluiten aan de tv maar krijg op elke hdmi poort geen signaal, maar op mijn monitor werkt hij perfect met hdmi.
Ik heb alles geprobeerd, maar snap er niks van. Zou het kunnen dat mijn toch al 8 jaar oude tv niet met de nieuwste drivers overweg kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:30

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

te hoge resolutie wellicht?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REV1703
Resolutie verlaagd en opnieuw geprobeerd maar werkte ook niet, terwijl op de monitor wel. Heel raar, maar morgen krijg ik mijn nieuwe tv binnen. Kzal dan nog een keer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-10 14:03
Gebruik je dezelfde kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REV1703
Heb al met dezelfde kabel en andere kabels geprobeerd, dit probleem nog nooit voorgehad. Misschien heeft het met een windows update of een geforce driver update te maken. want ik krijg het opstartscherm van de pc wel, maar zodra hij naar windows gaat, geen signaal.

[ Voor 27% gewijzigd door REV1703 op 08-10-2021 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-10 14:03
REV1703 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 19:53:
[...]

Heb al met dezelfde kabel en andere kabels geprobeerd, dit probleem nog nooit voorgehad. Misschien heeft het met een windows update of een geforce driver update te maken. want ik krijg het opstartscherm van de pc wel, maar zodra hij naar windows gaat, geen signaal.
Zoals je dit omschrijft dan vermoed ik ook iets in de richting wat @Microkid aangeeft... het signaal wat de pc uitzend wordt niet geslikt door de tv. Kan resolutie zijn, maar een kleurenprofiel wat de tv niet begrijpt kan soms ook rare dingen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REV1703
MicGlou schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 20:14:
[...]

Zoals je dit omschrijft dan vermoed ik ook iets in de richting wat @Microkid aangeeft... het signaal wat de pc uitzend wordt niet geslikt door de tv. Kan resolutie zijn, maar een kleurenprofiel wat de tv niet begrijpt kan soms ook rare dingen doen.
Ik krijg normaal gezien de 85Z9J binnen van Sony morgen, ik zal daar ne keer op proberen. Het is een gloednieuwe tv met alle toeters en bellen.
Pagina: 1