Ik ben voor mijn werk op zoek naar oordopjes die ik goed kan gebruiken en prettig zitten. Van mijn werkgever krijg ik een budget van € 100,00 en daar wil ik ook binnen blijven.
Zelf heb ik een Sony wh1000xm3. een geweldige koptelefoon......maar om de hele tijd op te hebben tijdens werk is niet fijn. Het liefst gewoon kleine oortjes. Ik weet dat voor dit budget ik qua noise cancelling geen wonderen hoef te verwachten........maar wellicht hebben jullie nog goede tips.
Ik had zelf al onderstaande gevonden
HYPHEN 2 voor 99,95
maar ben echt niet bekend met dit merk en dit type oortjes dus vandaar deze hulpvraag
Absolute voorwaarden
Moet werken met laptop ( windows 10) en Iphone (beide via bluetooth)
Budget tot € 100
pasconform (het liefst zo licht en makkelijkst zitten, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk)
zo optimaal mogelijk noisecanceling
Ruisfilter voor ontvanger van het gesprek
Voorwaarden die gewenst zijn
kunnen connecten met 2 devices (mij Sony kan maar met 1
)
Ik heb zelf veel van Xiaomi en sta open voor wat minder bekende merken. Ik heb goede ervaringen via Ali en Bangood dus dat is ook zeker een optie (wel via EU warehouse).
Ik hoop dat jullie nog wat tips hebben.
Alvast bedankt!
Zelf heb ik een Sony wh1000xm3. een geweldige koptelefoon......maar om de hele tijd op te hebben tijdens werk is niet fijn. Het liefst gewoon kleine oortjes. Ik weet dat voor dit budget ik qua noise cancelling geen wonderen hoef te verwachten........maar wellicht hebben jullie nog goede tips.
Ik had zelf al onderstaande gevonden
HYPHEN 2 voor 99,95
maar ben echt niet bekend met dit merk en dit type oortjes dus vandaar deze hulpvraag
Absolute voorwaarden
Moet werken met laptop ( windows 10) en Iphone (beide via bluetooth)
Budget tot € 100
pasconform (het liefst zo licht en makkelijkst zitten, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk)
zo optimaal mogelijk noisecanceling
Ruisfilter voor ontvanger van het gesprek
Voorwaarden die gewenst zijn
kunnen connecten met 2 devices (mij Sony kan maar met 1
Ik heb zelf veel van Xiaomi en sta open voor wat minder bekende merken. Ik heb goede ervaringen via Ali en Bangood dus dat is ook zeker een optie (wel via EU warehouse).
Ik hoop dat jullie nog wat tips hebben.
Alvast bedankt!