Mijn I-Phone 11 is via Bluethooth verbonden met mijn auto. Ondertussen blijft deze ook zoeken naar andere hardware, van alles geprobeerd om dit uit te schakelen doch lukt niet. Ik veronderstel dat dit ten koste gaat van de batteijcapaciteit (?) j.Ofwel moet ik 'Bluetooth' volledig uitschakelen maar is voor mij van belang omwille dat ik vele gesprekken in de auto moet doen. Misschien is er een mogelijkheid om 'het zoeken naar andere apparaten' uit te schakelen (?). Hierbij doe ik beroep op vakkundige uitleg van andere I-Phone gebruikers. Dank bij voorbaat.
Vraag
Beste antwoord (via Orfum op 08-10-2021 18:36)
Dat dus...loeberce schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:41:
Hij zoekt alleen als je het BT instellingen menu opent. Dus als je daar vandaan blijft is er niets aan de hand volgens mij.
Het scannen van nieuwe apparaten doet hij alleen als je het BT instellingen menu opent. Wel checkt de telefoon (net als elk ander apparaat) periodiek of het verbinding kan maken met apparaten waar het mee gekoppeld is. Maar dat neemt niet zo enorm veel van je batterij.
Overigens zijn er ook voldoende mogelijkheden om je telefoon van prik te voorzien. Zo kun je een autoadapter in je sigarettenaansteker steken, kun je in sommige auto's de telefoon in een Qi laadvakje leggen. Of je kunt een (origineel) apple hoesje met extra batterij kopen als je echt regelmatig met een lege batterij zit,
[ Voor 10% gewijzigd door RiDo78 op 08-10-2021 16:07 ]
Alle reacties
Hij zoekt alleen als je het BT instellingen menu opent. Dus als je daar vandaan blijft is er niets aan de hand volgens mij.
Dat dus...loeberce schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 14:41:
Het scannen van nieuwe apparaten doet hij alleen als je het BT instellingen menu opent. Wel checkt de telefoon (net als elk ander apparaat) periodiek of het verbinding kan maken met apparaten waar het mee gekoppeld is. Maar dat neemt niet zo enorm veel van je batterij.
Overigens zijn er ook voldoende mogelijkheden om je telefoon van prik te voorzien. Zo kun je een autoadapter in je sigarettenaansteker steken, kun je in sommige auto's de telefoon in een Qi laadvakje leggen. Of je kunt een (origineel) apple hoesje met extra batterij kopen als je echt regelmatig met een lege batterij zit,
[ Voor 10% gewijzigd door RiDo78 op 08-10-2021 16:07 ]