Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeeg
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:07
Mijn vraag

Mijn HP Chromebook (15-de0300nd) heeft kuren als het gaat om uit de slaapstand komen.
Heel vaak blijft het scherm zwart en moet ik een aantal keren op de aan/uit knop drukken. Of zelfs met de knop 'vernieuwen' plus aan/uit knop.

Het 'probleem' is dat na een aantal pogingen het toch altijd wel weer lukt om in te loggen. Maar nu wil ik er een keer vanaf.

Misschien is het relevant, meer altijd (ook als ik keurig uitlog) geeft Chrome aan dat er tabbladen zijn gesloten en dat Chrome opnieuw is opgestart. Vreemd?

Relevante software en hardware die ik gebruik:
HP Chromebook 15-de0300nd en ChromeOS

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
gezocht naar dit type en mijn issue. Het lijkt weinig voor te komen? Zou het hardware-issue kunnen zijn?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeeg
@DaMarcus
Excuus, ik zie dat de titel niet compleet is. Kan dat iets worden als: "HP Chromebook komt regelmatig niet uit slaapstand"? dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:51

br00ky

Moderator Harde Waren
zeeg schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 10:49:
@DaMarcus
Excuus, ik zie dat de titel niet compleet is. Kan dat iets worden als: "HP Chromebook komt regelmatig niet uit slaapstand"? dank!
(y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieSc
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 06-06 13:33
Hier dus het zelfde probleem met een HP chromebook ( 14C-CC0735ND ). Ik heb hem vandaag binnengekregen maar zodra hij in slaapstand valt is hij met geen mogelijkheid aan te krijgen, een paar seconden de aan/uit knop inhouden voor een harde reset was hier de oplossing.. Ik was benieuwd of het aan mij lag dus hou het hier ff in de gaten :9
Kan op de support site van HP ook niks vinden hierover.. ;(
Zijn er meer mensen met dit probleem? Ik heb het apparaat vandaag binnengekregen, als ik hem telkens een harde reset moet geven gaat hij mooi terug naar waar hij vandaag komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeeg
Ik heb nog geen oplossing gevonden helaas.