Afgesloten na aanvraag om mijn abonnement te verlengen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivanuitgrave
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15-09-2022
Na 20 jaar trouwe klant was mijn abonnement weer ten einde, ook deed mijn telefoon raar en besloot ik een nieuwe telefoon aan te schaffen bij het nieuwe abonnement. via de website lukte het mij niet om de bestelling te plaatsen dus ik maar even bellen met Vodafone. Ik kreeg een vrouw aan de lijn die ook net als ik een foutmelding kreeg en vervolgens werd ik een half uur in de wacht gezet. het antwoord was dat er iets mis was gegaan en dat er een case aangemaakt was. ze kon dus niets voor mij doen. Dus geen nieuw abonnement en geen nieuwe telefoon. Maar het ergste is nog dat ook mijn huidige abonnement geblokkeerd is en nu kan ik niets meer. Resultaat geen telefoon geen nieuw abonnement en niet meer kunnen bellen. Na uren aan de helpdesk te hebben gezeten en naar meerdere winkels van Vodafone te zijn gegaan heb ik nog steeds geen antwoord of oplossing. Het kon tot 10 werkdagen duren werd me vermeld. Kokend van woede zit er niets anders op dan wachten en niet meer bereikbaar te zijn. Nu heb ik net een tijdelijk prepaid nummer gekregen van Vodafone en daar moest ik in eerste instantie ook nog eens € 5.- voor betalen. Ten einde raad nu :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardworm
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-04 15:59
Vervelend dat het zo is gelopen. Wel weet ik dat een nummer beëindigd wordt dat deze gedurende een bepaalde periode wordt vast gehouden. Mocht het zo zijn dat je dat specifieke nummer wilt behouden zou je daarvoor bij de oorspronkelijke provider naar kunnen informeren, aangeven hoe het gelopen is en niet wenst het nummer te laten verlopen.

In het verleden heb ik een vergelijkbare situatie gehad bij Vodafone, toen hebben ze het nummer hersteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD and INTEL
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 29-05 19:54
Wat verwacht je met deze post? Ik denk dat het gewoon afwachten is tot ze het kunnen oplossen. Foutjes gebeuren altijd en buiten dat ze natuurlijk die prepaid gratis hadden moeten opsturen als het hun fout is, is er niet veel meer wat je kan doen denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:41

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@ivanuitgrave vervelend dat het zo gelopen is. Maar wat is het doel van het topic? Want in je post komt geen vraag terug en ik zie verder ook weinig discussie waarde.