De Yamaha musiccast wxad-10 schakelt Premium Spotify uit

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blurpje
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-03 20:57
Mijn vraag

Als ik als afspeel bron kies voor de "Yamaha musiccast wxad-10" dan staan onder de instellingen "Afspelen (niet beschikbaar)" en kan ik dus bv niet 'faden' alsof het de gratis spotify versie is.
Als ik afspeel op welke andere bron of ander apparaat dan ook is dit probleem er niet.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Smartphone en tablet: Android / iOS
Pc: win 10

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Spotify opnieuw geïnstalleerd en de wxad-10 opnieuw gekoppeld.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:52

_Apache_

For life.

Is je firmware up to date? Het zit soms nog wel eens verstopt in het menu als ie een update nodig heeft.

Verder wil het opnieuw koppelen van devices nog wel eens helpen met sync problemen.

Heeft dit voorheen wel gewerkt?

Ik heb overigens goede ervaring met Yamaha's Support. Via de website een berichtje gestuurd, vrij vlot een reactie gehad en hun advies heeft mijn probleem in 1x opgelost. Ik heb eventueel een direct email adres voor je, kan ik je DM'en.

[ Voor 42% gewijzigd door _Apache_ op 08-10-2021 11:08 ]

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blurpje
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-03 20:57
_Apache_ schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:38:
Is je firmware up to date? Het zit soms nog wel eens verstopt in het menu als ie een update nodig heeft.

Verder wil het opnieuw koppelen van devices nog wel eens helpen met sync problemen.

Heeft dit voorheen wel gewerkt?

Ik heb overigens goede ervaring met Yamaha's Support. Via de website een berichtje gestuurd, vrij vlot een reactie gehad en hun advies heeft mijn probleem in 1x opgelost. Ik heb eventueel een direct email adres voor je, kan ik je DM'en.
Ik gebruik sinds kort de premium versie van Spotify dus of het eerder heeft gewerkt kan ik niet zeggen en de laatste firmware staat erop :)
Heb je voor mij dan idd dat directe yamaha support emailadres?

Alvast dank ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:52

_Apache_

For life.

blurpje schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 09:55:
[...]

Ik gebruik sinds kort de premium versie van Spotify dus of het eerder heeft gewerkt kan ik niet zeggen en de laatste firmware staat erop :)
Heb je voor mij dan idd dat directe yamaha support emailadres?

Alvast dank ;)
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler