advies gevraagd bij keuze versterker en speakers

Pagina: 1
Acties:
  • 184 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hannes80
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 17-10-2021
Ik ben op zoek naar een degelijke versterker voor het aansturen van 2 speakers in onze woonruimte en 4 speakers in onze zitruimte. Woon- en zitruimte zijn open en vlak naast elkaar gelegen, maar zou bij voorkeur toch willen kunnen kiezen om of de 2 speakers in de woonruimte te gebruiken of de 4 in de zitruimte of alles samen. Speakers hoeven echter niet gelijktijdig door verschillende bronnen te kunnen worden aangestuurd.
Kabels voor de zes speakers zijn voorzien. Aansluiting zal via draadklemmen gebeuren (dus zowel op speaker als op versterker)

De speakers in de woonruimte zou ik graag 'krachtiger' hebben dan die in de zitruimte. Het geluid moet daar namelijk een grotere ruimte vullen, gaat om een vide.

Ik ben vooral een muziekstreamer. Versterker moet kunnen worden aangestuurd door laptop of gsm.

Geen idee wat dat allemaal samen zou moeten kosten. Ik hoop op een degelijk systeem ( versterker + 6 speakers) voor 1500 a 2000 euro? Is dat haalbaar? Minder duur mag natuurlijk ook. :)

Ik hoop hiermee goed te hebben uitgelegd naar waar ik op zoek ben. Zoniet, laat maar weten!

Alvast bedankt voor de moeite om me verder te helpen!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:22
Voor aankoopadvies is er Consumentenelektronica Aankoopadvies. Ik ga dit topic echter niet verplaatsen omdat ik de eigen inzet mis. Wat heb je zelf al gevonden? Alleen een budget posten met eisen en ons het zoekwerk laten doen is niet het idee op GoT. Zie ook de template als je een topic in Consumentenelektronica Aankoopadvies opent.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.