Het uploaden naar mijn My cloud Home vanaf mijn Macbook

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dicktwee
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 08-10-2021
Mijn vraag
Het uploaden naar mijn My cloud Home vanaf mijn Macbook is erg lastig, omdat mijn macbook in de slaapstand gaat en daarmee het uploaden stopt. Dan moet ik gaan uitzoeken hoeveel hij van een map al heeft weggezet om weer verder te kunnen. Hoe kan ik voorkomen dat de Mac in de slaapstand gaat en het uploaden kan doorgaan.
Vast bedankt voor het meedenken.

Dick

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Heb je werkelijk waar nog niks gevonden? Dus niet eens in Systeemvoorkeuren ->Batterij gekeken? Begin daar eens mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:13

br00ky

Moderator Harde Waren
Dicktwee schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 21:57:

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
En deze info? Geen vraag is hier te simpel maar volledige info en eigen uitzoekwerk is verplicht. Wat heb je zelf al gevonden en geprobeerd?

Verder move naar een wat meer Apple georiënteerd subforum.

[ Voor 8% gewijzigd door br00ky op 08-10-2021 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dicktwee
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 08-10-2021
Ik heb de instellingen van de batterij inderdaad aangepast, maar het uploaden werd toch onderbroken. Ik heb ook iets gevonden waarbij instellingen zijn veranderd (voor mij toverspreuken). Daarbij zou de slaapstand helemaal uitgeschakeld worden (wat niet gebeurde). Verder werk i9k met Google Chrome, met Safari kan ik alleen losse bestanden uploaden, geen mappen.

[ Voor 15% gewijzigd door Dicktwee op 08-10-2021 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:20
Download de bijbehorende app: https://home.mycloud.com/apps (onderaan).
Dan kan je gewoon finder gebruiken om de bestanden te kopiëren/gebruiken (waarschijnlijk kan je hem dan zelfs als timemachine schijf gebruiken als automatische back-up) en gaat hij als het goed is niet meer in slaapstand. Wel belangrijk is dat MacOS in de gaten houdt of je een oplader hebt aangesloten, dat is bij grote transfers wel handig.