is er iemand bekend met <spam>.org??

Pagina: 1
Acties:
  • 809 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr shark
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 07-10-2021
mijn vraag is of er iemand is die mij meer kan vertellen over *spam*.org
heb zelf een account aangemaakt en probeer nu uit of het werkt.
ik hoop dat er hier mensen zijn die mij meer kunnen vertellen of die er zelf ervaring mee hebben.
wat ik begrijp uit de info die ik gevonden heb zou het zo moeten zijn dat je een url van bijvoorbeeld een youtube video kan koppieren door deze url op je *spam*.org account te laten aanpassen hun zorgen er dan voor dat er een advertentie aan word toegevoegd waardoor jij betaald word als iemand op de link klikt.
op deze manier hoef ik dus zelf geen ingewikkelde video te maken maar kan ik een goede video van een ander gebruiken en mensen naar zijn video door verwijzen

dit is de video: *spam*

deze link heb ik geprobeerd door mijn account te halen nu wil ik vragen of je ook echt op de youtube video komt met uitleg over *spam* en of ik daar dan ook geld voor ontvang als er mensen via deze link naar de video gaan.
laat me weten of je op de youtube video komt???

[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 07-10-2021 23:06 ]

Beste antwoord (via mr shark op 07-10-2021 20:13)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dus je wilt geld verdienen aan het werk van een ander zodat je het zelf niet hoeft te doen?

Grote kans dat Youtube dit soort referrals tegen zal gaan, gezien er dan geen geld op hun platform wordt verdiend en dat willen ze natuurlijk niet. Hou er rekening mee dat vroeg of laat dit soort dingen afgestraft worden door de zoekmachines.
Daarbij werkt die link hier niet, hij loopt te neuzelen over een adblock die uitmoet (die ik niet eens aan heb staan :P ).

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +6 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dus je wilt geld verdienen aan het werk van een ander zodat je het zelf niet hoeft te doen?

Grote kans dat Youtube dit soort referrals tegen zal gaan, gezien er dan geen geld op hun platform wordt verdiend en dat willen ze natuurlijk niet. Hou er rekening mee dat vroeg of laat dit soort dingen afgestraft worden door de zoekmachines.
Daarbij werkt die link hier niet, hij loopt te neuzelen over een adblock die uitmoet (die ik niet eens aan heb staan :P ).

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je spamt dus je link in de hoop dat wij inkomen voor je genereren? En je wilt gaan verdienen door te parasiteren op andermans videos?

Je kunt het gewoon zelf testen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr shark
ik steel niks van anderen dat is ook zeker niet het idee ik verwijs alleen door dus de maker en plaatser van de originele video word er ook alleen maar beter als ik mensen naar zijn video door stuur hij pakt meer views de ik probeer dus allen videos van andere beter bereikbaar te maken door deze te delen het geld dat ik zou verdienen word betaald door adverteerders die voor de video geplaatst zou moeten worden

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En vraag je toestemming van de videomaker? En deelt die mee in de inkomsten?

Als je geen expliciete toestemming hebt, dan is het typisch diefstal omdat je zonder toestemming iets toevoegt aan andermans content, waar ze copyright e.d. op hebben.

Het type account dat snel weer op slot gaat en terecht.

(En doe nou niet alsof je de content maker helpt. Het twitter account @forexposure_txt heeft mooie voorbeelden van dit type misbruik en onbeschaamdheid).

[ Voor 19% gewijzigd door gambieter op 07-10-2021 20:22 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr shark
de maker van de video die ik heb gebruikt voor de test link vraagt aan het eind duidelijk of je zijn video wil delen wat ik verder op het twitter account zie gaat volgens mij meer over content van anderen presenteren en het verkopen of laten lijken alsof het jou eigen werk is verder voeg ik er ook niks aan toe er word omheen ge adverteert
maar wel bedankt dat je iemand die nieuw is op dit gebied het zo vriendelijk uit wil leggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Dit is volgens mij geen zuivere koffie. Ik ga dit topic dan ook sluiten in afwachting wat de lokale crew hier van vindt. Wel het verzoek om dit soort links niet over het gehele forum te posten. Al zou het legit zijn (wat ik dus niet denk...) dan valt op deze manier links posten/dumpen nog steeds onder spam.

[ Voor 19% gewijzigd door FeaR op 08-10-2021 02:34 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:36

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

FeaR schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 22:38:
Dit is volgens mij geen zuivere koffie. Ik ga dit topic dan ook sluiten in afwachting wat de lokale crew hier van vindt.
En dat was een juist besluit. Spam noch referrals wordt in geen enkele vorm hier op T.net toegestaan en deze vorm al helemaal niet. Ik kan me ook niet voorstellen dat er andere sites zijn die hier blij mee zijn en ik denk dat dit concept dan ook een kort leven beschoren is. Nee, sorry, dit gaat 'm niet worden.

Bij deze dan ook 't dringende verzoek te stoppen dergelijke links op ons forum te plaatsen.

[ Voor 14% gewijzigd door RobIII op 07-10-2021 23:10 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.