Beste iedereen,
Ik heb thuis heteluchtverwarming met een Nefit f3300 ve-n ventilatorgeiser eraan gekoppeld.
Nu heb ik op dit moment een eenvoudige Honeywell thermostaat aangesloten (met rode en gele bedrading) maar die wil ik vervangen voor een slimme Honeywell T6 thermostaat. Ik heb de handleiding gelezen van de thermostaat en ook van de geiser maar ik word er helaas niet wijzer van. Ik kan niet zien waar die draadjes van de thermostaat nou vandaan komen uit de geiser. Of moet ik ze in de gasinstallatie zoeken? Ik hoop dat iemand mij aan de hand van de foto's op weg kan helpen.
Dank u wel alvast.
Foto hieronder is van de besturingsunit van de geiser..
:strip_exif()/f/image/DdtmFboqzVZoUAyIjpj8aFqI.jpg?f=fotoalbum_large)
Foto hieronder is van het aardgastoestel..
:strip_exif()/f/image/y217lJ8egI9i0PHRwuAUaFLr.jpg?f=fotoalbum_large)
Foto hieronder is ook van bedrading in de geiser..
:strip_exif()/f/image/3bRe4daYCZCwVqa1lOt9JoOi.jpg?f=fotoalbum_large)
Deze ook..
:strip_exif()/f/image/awPj15MN7qgNXctxi9pbKITv.jpg?f=fotoalbum_large)
En zo ziet het er van een afstandje uit..
Ik heb thuis heteluchtverwarming met een Nefit f3300 ve-n ventilatorgeiser eraan gekoppeld.
Nu heb ik op dit moment een eenvoudige Honeywell thermostaat aangesloten (met rode en gele bedrading) maar die wil ik vervangen voor een slimme Honeywell T6 thermostaat. Ik heb de handleiding gelezen van de thermostaat en ook van de geiser maar ik word er helaas niet wijzer van. Ik kan niet zien waar die draadjes van de thermostaat nou vandaan komen uit de geiser. Of moet ik ze in de gasinstallatie zoeken? Ik hoop dat iemand mij aan de hand van de foto's op weg kan helpen.
Dank u wel alvast.
Foto hieronder is van de besturingsunit van de geiser..
:strip_exif()/f/image/DdtmFboqzVZoUAyIjpj8aFqI.jpg?f=fotoalbum_large)
Foto hieronder is van het aardgastoestel..
:strip_exif()/f/image/y217lJ8egI9i0PHRwuAUaFLr.jpg?f=fotoalbum_large)
Foto hieronder is ook van bedrading in de geiser..
:strip_exif()/f/image/3bRe4daYCZCwVqa1lOt9JoOi.jpg?f=fotoalbum_large)
Deze ook..
:strip_exif()/f/image/awPj15MN7qgNXctxi9pbKITv.jpg?f=fotoalbum_large)
En zo ziet het er van een afstandje uit..
:strip_exif()/f/image/hLzIhCPvzv5G6OMWrID8FdPW.jpg?f=fotoalbum_large)