Ik heb nu iets meer dan 1 week een koel-vries-combinatie in huis. De energiemeter erop gezet nadat de kast op temperatuur was. Volgens het label moet hij circa 210 KWH gebruiken, volgens de meter (2x 3 dagen gemeten, geen kachel aan, geen direct zonlicht, ruimte om de koelkast heen minimaal 10cm aan alle kanten) zou het verbruik op dit moment uitkomen op zo'n 390 KWH per jaar.
Aan de achterkant gekeken, of hier iets te zien zou zijn, dat dit verbruik zou kunnen verklaren. (D-klasse, 1-persoons huishouden)
De achterkant zit dicht, alleen het onderste deel met compressor is zichtbaar. Bij de compressor viel mij een verkleuring? op aan de kabel.
Weet iemand, of dit normaal is voor een nieuwe koelkast, die amper een week heeft aangestaan?
Aan de achterkant gekeken, of hier iets te zien zou zijn, dat dit verbruik zou kunnen verklaren. (D-klasse, 1-persoons huishouden)
De achterkant zit dicht, alleen het onderste deel met compressor is zichtbaar. Bij de compressor viel mij een verkleuring? op aan de kabel.
Weet iemand, of dit normaal is voor een nieuwe koelkast, die amper een week heeft aangestaan?
:strip_exif()/f/image/fhSd85ImKvZOjMmum9IOn8vZ.jpg?f=fotoalbum_large)