Mijn afgelopen 3 pc waren selfbuilds. Ik zit nu te overwegen een prebuild met 3080 te kopen. Iemand ervaring met prebuild van lenovo? deze zijn nu 2400 euro
pricewatch: Lenovo Legion T7 34IMZ5 (90Q800ALMH)
Hoor het graag. kan zelf ook wel bouwen maar scheelt tijd en qua performance weet ik niet of ik veel zal missen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
voornamelijk gamen. heb nu systeem met 2070 waar update naar 3080 significant is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
prijs is niet het belangrijkste maar gezien prebuild voor mijn gevoel goedkoper zijn kijk ik er nu naar
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
monitoren en toebehoren zijn reeds aanwezig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik denk dat rtx3080 voor nu en komende 3 jaar de lading wel dekt
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ben niet getrouwd met een merk maar als je naar mijn huidige systeem kijkt komt gigabyte wel veel naar voren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
geen wensen
Ga je overklokken?
waarschijnlijk is standaard goed genoeg. heb nu wel ramm en processor overgeklokt.
Wat verwacht je van ons?
een objectief en eerlijk antwoord
pricewatch: Lenovo Legion T7 34IMZ5 (90Q800ALMH)
Hoor het graag. kan zelf ook wel bouwen maar scheelt tijd en qua performance weet ik niet of ik veel zal missen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
voornamelijk gamen. heb nu systeem met 2070 waar update naar 3080 significant is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
prijs is niet het belangrijkste maar gezien prebuild voor mijn gevoel goedkoper zijn kijk ik er nu naar
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
monitoren en toebehoren zijn reeds aanwezig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik denk dat rtx3080 voor nu en komende 3 jaar de lading wel dekt
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ben niet getrouwd met een merk maar als je naar mijn huidige systeem kijkt komt gigabyte wel veel naar voren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
geen wensen
Ga je overklokken?
waarschijnlijk is standaard goed genoeg. heb nu wel ramm en processor overgeklokt.
Wat verwacht je van ons?
een objectief en eerlijk antwoord
[ Voor 52% gewijzigd door Gietijzer op 07-10-2021 16:35 ]