Vensters in Windows niet goed uitgelijnd op multimonitor

Pagina: 1
Acties:
  • 297 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mondriaan123
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22-07-2022
Ik heb net een LG C1 gekocht, in Windows 10 zijn de vensters niet goed uitgelijnt, op de LG is de linker- en onderkant niet goed zichtbaar.
...

Ik heb geprobeert met de LG de boel te verbeteren maar die geeft geen hoop.
Om de oplossing in Windows te zoeken is een oerwoud en verziekt nog meer de boel.
...
Als ik een screenshot maak van beide schermen is er niets aan de hand.
Ik sluit een snippet in.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QaDX2kZsxJEIwko7cXRHz3YAp6Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/00JbEvZzlkoOHoCCseUhH35O.png?f=user_large
...
Dank je wel.
Mondriaan

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guldan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-09 20:33

Guldan

Thee-Nerd

Windows heeft bij scherm instellingen en scalings functie. Op je tv is die hoger dan op je andere monitor. (Als dat tenminste is wat je bedoeld?)

Klik op je desktop met de rechtermuisknop en klik eigenschappen. Op het scherm dat dan verschijnt staat die optie ergens. Let wel op dat dit een instelling per monitor is.

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 12:04

FeaR

In GoT we trust

Mondriaan123 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:11:
Als ik een screenshot maak van beide schermen is er niets aan de hand.
Ik sluit een snippet in.

[Afbeelding]
Waar kijken we naar? Ik snap het geheel niet. Wat is de LG, wat is de andere monitor? Sowieso zie ik drie (delen van) taakbalken waar er over twee monitoren wordt gesproken? Maak eens een foto van de gehele opstelling.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 12:04

FeaR

In GoT we trust

@Mondriaan123 heeft blijkbaar geen hulp nodig aangezien de vraag posten de laatste keer was dat @Mondriaan123 op het forum is geweest. Dit topic gaat dan ook op slot, als je hulp verwacht is het wel zo netjes je topic bij te houden.

[ Voor 16% gewijzigd door FeaR op 13-10-2021 21:57 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.