Nadat het YouTube-algoritme me ineens tientallen video's van hout draaien heeft laten zien, lijkt het me mooi om in het weekend ook met zo'n ding bezig te gaan
Dus ik heb me voorgenomen dat ik er één aan ga schaffen als mijn verbouwing klaar is. Dat duurt nog een paar maandjes, maar dat geeft mooi tijd om te oriënteren, want er is nogal wat te koop.
Eerste stop was HBM, die hebben een aantal die er heel aardig uitzien. Dit lijkt bijvoorbeeld een heel bruikbare machine.
Maar tweedehands is er ook nogal wat te vinden, beginnend bij ene paar tientjes. Maar dan wordt het helemaal een opgave om te weten waar ik op moet letten.
Een voorbeeld van het soort dingen dat ik zou willen doen:
Wat is wijsheid? Nieuw of tweedehands, welke merken zijn een beetje fatsoenlijk? Er zal natuurlijk e.e.a. aan accessoires bij moeten, maar daar heb ik nog niet echt naar gekeken.
Eerste stop was HBM, die hebben een aantal die er heel aardig uitzien. Dit lijkt bijvoorbeeld een heel bruikbare machine.
Maar tweedehands is er ook nogal wat te vinden, beginnend bij ene paar tientjes. Maar dan wordt het helemaal een opgave om te weten waar ik op moet letten.
Een voorbeeld van het soort dingen dat ik zou willen doen:
Wat is wijsheid? Nieuw of tweedehands, welke merken zijn een beetje fatsoenlijk? Er zal natuurlijk e.e.a. aan accessoires bij moeten, maar daar heb ik nog niet echt naar gekeken.
Ticking away, the moments that make up a dull day