Programmeur

Pagina: 1
Acties:
  • 408 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel20
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 01-12-2021
We zoeken een programmeur in Noord-Brabant voor het bouwen van een app.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:31

Umbrah

The Incredible MapMan

Okay, succes:

https://nos.nl/nieuwsuur/...t-dure-auto-en-tekenbonus

Er is een groot tekort aan ICT-ers. Sowieso zou je dit beter onder V&A kunnen plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod!

Forums spammen gaat je niet populair maken. Het zegt veel over een werkgever/opdrachtgever.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel20
Bedankt, ik dacht dat ik een normale vraag had gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel20
Ik ben even weer terug. @gambieter Bedankt, maar het lukt mij niet om in V&A te posten. Kun je mij alsjeblieft helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Karel20 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 01:08:
Ik ben even weer terug. @gambieter Bedankt, maar het lukt mij niet om in V&A te posten. Kun je mij alsjeblieft helpen?
Klik op de link en er staat uitleg hoe je een advertentie maakt.

Realiseer je dat een eenregelige post je niets gaat brengen. Wil je serieus iemand vinden, laat dan zien dat je zelf ook inzet wilt tonen, en laat zien wie je bent.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Werving is hier niet toegestaan.
gambieter schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 01:14:

Realiseer je dat een eenregelige post je niets gaat brengen. Wil je serieus iemand vinden, laat dan zien dat je zelf ook inzet wilt tonen, en laat zien wie je bent.
En realiseer je ook dat "een programmeur" hetzelfde is al roepen om "een monteur" (wat, auto's, vliegtuigen, waterleidingen?), een "danser" (ballerina, breakdancer, tapdanser?) of "arts" (hartchirurg, gynaecoloog, psychiater, tandarts?).

Verder vertel je niets meer dan "bouwen van een app". Daar wordt echt geen enkele programmeur warm van als je niet vertelt wat voor app, wat voor bedrijf/instantie/organisatie jullie zijn, wat het oplevert, soort dienstverband (if any) enz. enz.

Frankly, de enkelwoords titel "Programmeur" en die ene zin in je topicstart komen op die manier vrij onbeschoft over; zo is 't vast niet bedoeld, maar ik hoop dat je nu bewust bent van hoe je wél (onbedoeld) overkomt.

Je bent inmiddels gewezen op Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod! en hier kun je een V&A "vraag" advertentie aanmaken.

[ Voor 14% gewijzigd door RobIII op 07-10-2021 01:33 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.