Nieuwe laptop (boekhouding,bureauwerk)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalnilson
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 04-10 18:21
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Boekhouding bureau werk.

Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Word,Powerpoint,Excel,Foto's af en toe netflix.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Rond de 1000€

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?

1keer per week verplaatsing met de auto.

Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.

Goede Batterij, Snel werkende Laptop en Goede kwaliteit van scherm (17inch)

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren

Geen voorkeur van merk.

Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.

Beetje opzoek werk gedaan. kwamen bij deze uit.
HP ENVY Laptop 17-ch0015nb Natural Silver

Alvast Bedankt _/-\o_ _/-\o_ !

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
En je vraag is?

Kennelijk heb je al onderzoek gedaan, wat filters ingesteld in de Pricewatch en is de HP Envy er uitgerold als winnaar voor jou. Wat ik zo snel kan zien heeft dit model een AZERTY toetsenbord, houd daar rekening mee. Dit model staat niet in de pricewatch, kan er daarom verder weinig over zeggen dan de info die ik online vind. Lijkt een prima laptop voor wat je er mee wilt doen. (dat wat je wilt kan ook op een telefoon met USB-C aansluiting voor bediening met muis en toetsenbord...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalnilson
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 04-10 18:21
sypie schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 21:45:
En je vraag is?

Kennelijk heb je al onderzoek gedaan, wat filters ingesteld in de Pricewatch en is de HP Envy er uitgerold als winnaar voor jou. Wat ik zo snel kan zien heeft dit model een AZERTY toetsenbord, houd daar rekening mee. Dit model staat niet in de pricewatch, kan er daarom verder weinig over zeggen dan de info die ik online vind. Lijkt een prima laptop voor wat je er mee wilt doen. (dat wat je wilt kan ook op een telefoon met USB-C aansluiting voor bediening met muis en toetsenbord...)
Moet ook een azerty toetsenbord zijn.

Dacht ook dat het merk lenovo goed is. Maar kennen er weinig van en weten niet als dat goede kwaliteit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Even met wat filters gespeeld in de pricewatch: onder de €1050, 4 sterren beoordeling en minimaal 10 keer beoordeeld. Dan komen er 2 MacBooks naar boven én een Lenovo IdeaPad. Dat is dus kennelijk een prima beoordeelde laptop. Uit ervaring kan ik je zeggen dat Lenovo redelijk sterke laptops bouwt die niet zomaar uit elkaar vallen en best wel even meekunnen, uiteraard afhankelijk van hoe je er mee omgaat.

Mijn idee: speel eens met de filters van de Pricewatch, je vind er meer dan genoeg.