Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga werktuigbouwkunde studeren, hierbij ben ik dus veel met CAD en 3D Progamma`s bezig, vrije tijd ben ik een gamer en wil dus een goed presterende laptop zijn.
Wat is je budget?
Mijn budget ligt rond de 1500 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik zal een uur moeten reizen naar eindhoven met het openbaar vervoer .
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
ik heb persoonlijk geen merkvoorkeuren.
Beste Leden, Alvast bedankt voor de moeite om mijn topic te lezen en te helpen, ik ben dus opzoek naar een goed presterende laptop. hierbij is een rtx 30 serie kaart een pre
mijn oog heb ik op 3 modellen laten vallen
dit heb ik gebasseerd op het volgende:
De Asus heeft een ryzen 9 en een tgp van 115 watt, de ryzen 9 spreekt me dus erg aan en de tgp waarde bij de kaart zit ook wel snor, ik hou alleen niet van het overdreven model
de HP omen 15 is dan wel met een ryzen 7 maar met een zeer matige tgp van standaard 80watt, mij lijkt dus niet rendabel om een laptop met een rtx 3060 kaart te nemen die 80watt krijgt. de looks spreken me dan wel weer aan
de legion 5 pro heeft een ryzen 7 met een tgp 115, wat me dan doet afvragen is het dan die 200 euro meer voor het 2560x1600 scherm? en de 1600 euro ligt eigelijk ook net wat buiten mijn budget
ik zie door de bomen het bos niet meer wat nou een passende laptop is, mijn voorkeur gaat nu dus uit naar de lenovo maar is dit wel de verstandigste keuze?
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga werktuigbouwkunde studeren, hierbij ben ik dus veel met CAD en 3D Progamma`s bezig, vrije tijd ben ik een gamer en wil dus een goed presterende laptop zijn.
Wat is je budget?
Mijn budget ligt rond de 1500 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik zal een uur moeten reizen naar eindhoven met het openbaar vervoer .
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
ik heb persoonlijk geen merkvoorkeuren.
Beste Leden, Alvast bedankt voor de moeite om mijn topic te lezen en te helpen, ik ben dus opzoek naar een goed presterende laptop. hierbij is een rtx 30 serie kaart een pre
mijn oog heb ik op 3 modellen laten vallen
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Laptops | ASUS ROG Strix G513QM-HN104T | € 1.399,- | € 1.399,- |
1 | Laptops | HP Omen 15-en1576nd | € 1.399,- | € 1.399,- |
1 | Laptops | Lenovo Legion 5 Pro 16ACH6H (82JQ007HMH) | € 1.599,- | € 1.599,- |
Totaal | € 4.397,- |
dit heb ik gebasseerd op het volgende:
De Asus heeft een ryzen 9 en een tgp van 115 watt, de ryzen 9 spreekt me dus erg aan en de tgp waarde bij de kaart zit ook wel snor, ik hou alleen niet van het overdreven model
de HP omen 15 is dan wel met een ryzen 7 maar met een zeer matige tgp van standaard 80watt, mij lijkt dus niet rendabel om een laptop met een rtx 3060 kaart te nemen die 80watt krijgt. de looks spreken me dan wel weer aan
de legion 5 pro heeft een ryzen 7 met een tgp 115, wat me dan doet afvragen is het dan die 200 euro meer voor het 2560x1600 scherm? en de 1600 euro ligt eigelijk ook net wat buiten mijn budget
ik zie door de bomen het bos niet meer wat nou een passende laptop is, mijn voorkeur gaat nu dus uit naar de lenovo maar is dit wel de verstandigste keuze?