Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
ik denk dat ik het al zie.. andere chipset.. maar is er een reden waarom ik de A zou willen kopen in plaats van de E??Abit KT7E review
Gepost door Robin Evers Zondag 13 Mei 2001 - 20:59 - bron: Overclockers Online
Overclockers Online brengt ons een review van de Abit KT7E. Dit bordje is gebaseerd op de KT133E chipset maar gebruikt verder dezelfde layout als de bekende Abit KT133A plank. Zoals je weet is het enige verschil tussen beide VIA chipsets de 133MHz bussnelheid, die de E-versie officieel niet ondersteunt. In de praktijk bleek er echter geen enkel probleem te zijn met een FSB-snelheid van zelfs 146MHz.
Helaas zal de KT7E KT133E niet verschijnen met een onboard RAID, maar mocht je daar toch geen behoefte aan hebben is er geen reden om voor de duurdere KT7A KT133A versie te gaan
(is maar voor 3e pc)
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
De A support dus officieel 133 MHz bus en de E niet. Bij de E is het maar afwachten of dat dus in de ptaktijk goed gaat.
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
Ik zie ook alleen maar een verschil in de kleur.
Moet je kijken of je dat 80 piek waard is
Moet je kijken of je dat 80 piek waard is
Zoals VlasBaard zegt, officieele support voor 133 MHz FSB bij de A. In principe zijn het verder exact dezelfde mobo's op de kleur na. In principe kan de E wel dezelfde snelheden als de A aan, diverse tests bewezen dan. Maar nog steeds is het een risico, als het niet op 133 MHz loopt mag je niet zeuren
Bnet pindle#2913
Verwijderd
yup....niet officieel dus...
Is net zoiets als toen ik een celly 400 (heeel lang terug) kocht..iedereen kreeeg hem op een 100mhz fsb , maar die van mij wou helaas niet verder dan 83mhz.
*hmm....toch niet zo een goede vergelijking
Is net zoiets als toen ik een celly 400 (heeel lang terug) kocht..iedereen kreeeg hem op een 100mhz fsb , maar die van mij wou helaas niet verder dan 83mhz.
*hmm....toch niet zo een goede vergelijking
Ik heb een KT7E en ik draai m'n Duron nu op 7.5x134.
Dus een 133 MHz FSB lukt makkelijk
Dus een 133 MHz FSB lukt makkelijk
ik zat ook te twijfelen tussen de kt7a en de kt7e
heb toch maar de a genomen omdat die gewoon zeker weten op 133 werkt.
heb toch maar de a genomen omdat die gewoon zeker weten op 133 werkt.
als je op zeker wilt spelen (als je van plan bent 133mhz te draaien) dan is die 80gulden meer voor de A-versie en stabiele zet..
Pagina: 1